“Bästa stället med hund!”
Omdöme om Bongska Huset

Bongska Huset
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Abbekås
Omdömet skrevs 9 augusti 2022 från mobil enhet

På Bongska huset både bor, äter och fikar du helt suveränt! Mysiga rum med havsutsikt som enkelt rymmer en extrasäng. Middagen kunde vi inte i trädgården en ljuvligt ljum sommarkväll och ingen i sällskapet (vuxen med tonåringar) blev besviken!
Och det bästa av allt! Vi fick ha med oss vår fyrbenta pälskling över allt - i matsalen, trädgården osv. Helt perfekt. Som att vara hemma fast borta. Vi hade gärna stannat längre än våra 3 nätter!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack stockholmsresenaren

Omdömet skrevs 17 juli 2022 från mobil enhet

Vi hade vägarna förbi och stannade till här och det blev en fullträff! Så trevlig personal som gav en underbar service. Både miljön och maten var underbara. Vi hade en hund med oss och de t o m fick hunden att känna sig välkommen. Vi kommer absolut åka tillbaka. Värt en lång omväg för att besöka denna lilla pärla. Rekommenderas varmt!❤️

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack 668kenthw
Omdömet skrevs 13 juli 2022

God mat i trång miljö.
Jag åt torsk som smakade riktigt bra! Bra dryckeslista. Trevlig personal. Återkommer

Datum för besöket: augusti 2021
Tack malinnordgren
Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Mysig restaurang med trevlig inredning. Serverade supergod äggakaka. Verkligen ett ställe att återkomma till. Vacker omgivning.

Datum för besöket: april 2022
Tack H1105SPmarias
Omdömet skrevs 19 juni 2022 från mobil enhet

Finfint kafé med goda mackor och goda bakverk. Rent och fräscht. Finns också en liten del med försäljning av presenter. Ligger fint i Abbekås hamn.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Ylva H

Resenärer som tittade på Bongska Huset tittade också på

Abbekås, Skåne län

Besökt Bongska Huset? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.