“En fullträff!😄🙏”
Omdöme om Bongska Huset

Bongska Huset
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Abbekås
Omdömet skrevs 17 juli 2022 från mobil enhet

Vi hade vägarna förbi och stannade till här och det blev en fullträff! Så trevlig personal som gav en underbar service. Både miljön och maten var underbara. Vi hade en hund med oss och de t o m fick hunden att känna sig välkommen. Vi kommer absolut åka tillbaka. Värt en lång omväg för att besöka denna lilla pärla. Rekommenderas varmt!❤️

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack 668kenthw

Omdömet skrevs 13 juli 2022

God mat i trång miljö.
Jag åt torsk som smakade riktigt bra! Bra dryckeslista. Trevlig personal. Återkommer

Datum för besöket: augusti 2021
Tack malinnordgren
Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Mysig restaurang med trevlig inredning. Serverade supergod äggakaka. Verkligen ett ställe att återkomma till. Vacker omgivning.

Datum för besöket: april 2022
Tack H1105SPmarias
Omdömet skrevs 19 juni 2022 från mobil enhet

Finfint kafé med goda mackor och goda bakverk. Rent och fräscht. Finns också en liten del med försäljning av presenter. Ligger fint i Abbekås hamn.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Ylva H
Omdömet skrevs 28 april 2022

Var där den solig men blåsig vårsöndag för att avnjuta en söndags brunch/lunch.. Liten hemtrevlig restaurang med ett maritimt tema. Menyn erbjöd kött, fisk och vegetariskt med en överskådlig dryckeslistan med både alkohol och alkoholfritt.

Vällagad mat och super trevlig personal, vad mer kan man behöva en vårsöndag.

Sä bra var det, lägger till det på min lista "här ska jag återkomma".

Datum för besöket: april 2022
Tack supergerman

Resenärer som tittade på Bongska Huset tittade också på

Abbekås, Skåne län

Besökt Bongska Huset? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.