“"God middag"”

Bongska Huset
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Abbekås
Omdömet skrevs 13 juli 2022

God mat i trång miljö.
Jag åt torsk som smakade riktigt bra! Bra dryckeslista. Trevlig personal. Återkommer

Datum för besöket: augusti 2021
Tack malinnordgren

Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Mysig restaurang med trevlig inredning. Serverade supergod äggakaka. Verkligen ett ställe att återkomma till. Vacker omgivning.

Datum för besöket: april 2022
Tack H1105SPmarias
Omdömet skrevs 19 juni 2022 från mobil enhet

Finfint kafé med goda mackor och goda bakverk. Rent och fräscht. Finns också en liten del med försäljning av presenter. Ligger fint i Abbekås hamn.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Ylva H
Omdömet skrevs 28 april 2022

Var där den solig men blåsig vårsöndag för att avnjuta en söndags brunch/lunch.. Liten hemtrevlig restaurang med ett maritimt tema. Menyn erbjöd kött, fisk och vegetariskt med en överskådlig dryckeslistan med både alkohol och alkoholfritt.

Vällagad mat och super trevlig personal, vad mer kan man behöva en vårsöndag.

Sä bra var det, lägger till det på min lista "här ska jag återkomma".

Datum för besöket: april 2022
Tack supergerman
Omdömet skrevs 8 september 2021 från mobil enhet

Vårt andra besök på Bongska huset i Abbekås, kan bara ge högsta betyg. Fantastisk mat och dryck, sköna sängar och härlig inredning, rum nr 6 är stort och rymligt med fin utsikt över hamnen. Mycket bra frukost.
extra plus till personalen som ger utomordentlig service.
Hotellet har eget bageri så lite olika brödsorter fick följa med oss hem, super gott !!!!

Datum för besöket: september 2021
Tack aaseHM

Resenärer som tittade på Bongska Huset tittade också på

Abbekås, Skåne län

Besökt Bongska Huset? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.