Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Ett mycket pittoreskt rum. Allt verkade jättebra med rummet med en fantastisk utsikt över Abbekås hamn. Vi bokade bord i den fina restaurangen. Vi tog 2 olika rätter, kalvsnitzel och hälleflundra. Tyvärr var båda rätterna torra , fick be om mer sås. Besviken. Men vad som blev nästan outhärdligt under natten var att vattenlåset i golvbrunnen till duschen STANK! Det blev ingen god natts sömn trots öppet fönster. När vi påpekade detta beklagade de bara , ingen
kompensation. Dock var frukostvärdinnan så hjälpsam med att ge oss frukost innan öppetid, tack så mycket! Frukosten var jättegod!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Dixan67
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Bodde över på nyöppnade Bongska huset, härligt rum med fantastisk utsikt över Abbekås hamn. Middag på kvällen i mysiga restaurangen en trappa ner, rökta räkor, löjromschips, röding mm.
Morgonen därpå frukost i restaurangen
Wow säger jag bara! Fantastiskt gott och mysigt!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 338pernillau