“God mat ”
Omdöme om Dinahs Place

Dinahs Place
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Abbekås
Omdömet skrevs 24 juli 2022 från mobil enhet

God fläskesteg o väl tilltagna portioner. Mkt prisvärt.
Mkt reservationer men tillmötesgående o vänlig personal som fixade två platser om vi kunde äta på 1tm 20 min. Inga problem då maten serverades snabbt .

Datum för besöket: juli 2022
Tack kenthc2013

Omdömet skrevs 17 juni 2022

På besök i Abbekås vid sydkusten.

Efter rundvandringen nere i den lilla fiske- och gästhamnen och bland de halmtäckta, strandnära villorna, landade jag på Dinah’s Place för lunch/frokost.

De har ett stort urval rätter på menyn, både kalla och lune smörrebröd, burgare, varmrätter och desserter och en anständig dryckeslista. Det fick bli en dansk flaeskesteg med det hele och en Tuborg Classic. Portionen var jättestor!

Den unga personalen var väldigt trevlig; och det var inga problem med att betala med kontanter.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Peter B
Omdömet skrevs 16 juni 2022 från mobil enhet

Vi kom hit alla 15 vännerna och hade förbeställa olika maträtter.Maten smakade utmärkt och till detta såklart goda drycker öl,snaps och vin.Personalen var underbar och gav oss perfekt service. Allt flöt på väldigt bra.Väldigt prisvärd mat och dryck.Vi kommer mer än gärna tillbaka.

Datum för besöket: juni 2022
1  Tack Lasse62
Omdömet skrevs 21 april 2022 från mobil enhet

Efter ett antal år på besök i Ystad finner jag denna lilla restaurang. Som med trevlig personal, bra mat, humana priser, bara kan beskrivas som TOPPEN , FULLPOÄNGARE

Datum för besöket: april 2022
Tack dorsinbodo
Omdömet skrevs 5 april 2022 från mobil enhet

Super Gud mat och suverän personal, vi kommer tillbaka! Vi åt smörrebröden, jag rekommenderar verkligen den varma leverpastejen

Datum för besöket: april 2022
Tack linad567

Resenärer som tittade på Dinahs Place tittade också på

Abbekås, Skåne län

Besökt Dinahs Place? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.