Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Sunshine38018
Herning, Danmark

Härlig plats

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 aug. 2023från mobil enhet
Härlig campingplats. Alt är rent och snyggt men det är för få toaletter och duschar. Platserna är för små och det är för många fast liggare. Det är nära till allt och en bra bagare, en super bra affär där du kan få allt i närheten. Skön strandbar. Nära till massor av fina sevärdheter som få Tolöholm slott som är ett besök värd för alla
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tips för att välja rum: Be om en plats där det inte är fast liggare
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Kuggaviksgården Åsa Vandrarhem STF
    • Priceline
    1.9 km från Åsa Camping och Havsbad
    Facade/entrance
      0.8 km från Åsa Camping och Havsbad
      Välkommen till idylliska Freadals Gård i Åsa. Ett Bed & Breakfast med café och restaurang i en fantastiskt miljö. Här finns en trädgård med vackra planteringar och en damm med ett porlande vattenfall. Trädgården är designad av en trädgårdsarkitekt. Detta smultronställe har blivit omskrivet i flera tidningsreportage och arrangerar bröllop, fester och konferenser.

Här finns ett mysigt Bed & Breakfast med fem rum, ett gemensamt sällskapsrum med ett mindre kök samt en relaxavdelning med bastu.
        1.5 km från Åsa Camping och Havsbad
        27.6 km från Åsa Camping och Havsbad
        40.1 km från Åsa Camping och Havsbad
        Visa fler hotell i Åsa
        Omdömet skrevs 27 juni 2023

Underbar camping med mycket bra service och trevlig personal.
        Det bästa av allt är att man får ha med sig sina hundar på den fina iordninggjorda stranden med fin sand.

Återkommer gärna senare i sommar.

Datum för vistelsen: juni 2023
        Tack Susanne G
        Omdömet skrevs 13 september 2022

När man bara vill vara så vill man vara på Åsa Camping och bara vara där! Mycket trevlig personal , rent och snyggt och så nära till Åsa centrum, badet, restauranger samt några 100 steg till en härlig strandpromenad. Genomtänkt handikappramp för behövande. Som sagt: Bara skönt att finnas där!

Datum för vistelsen: augusti 2022
        Tack P2589QYtomn
        Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Ren och fräsch camping i Åsa med havet som granne. Hjälpsam och trevlig personal/ägare. Lugnt område med många säsongscampare. Hundar mycket välkomna och de har egen hunddusch, som behövs efter ett strandbesök🙂. Det är nära till Åsa Hembageri, Åsa la pizza och Ica. Hit kommer vi garanterat tillbaka🌸

Datum för vistelsen: augusti 2021
        Tack 545tintin
        Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Stannade till bara på genomresa och bara för att bada. Långgrund sandstrand, nästan inga stenar eller sjögräs. Perfekt för småbarn men också välbesökt och högljutt. Man kan ju sitta en bit bort på klipporna och ändå nå vattnet för att få lite svallning i sommarvärmen. Några fångade även krabbor vid klipporna.

Datum för vistelsen: juni 2021
        Restyp: Reste ensam
        1  Tack 909gitac
        Omdömet skrevs 26 juni 2021

Mysig, trevlig och fräsch camping som vi absolut kommer att komma tillbaka till. Nära till den underbara sandstranden och trevligt bageri där vi köpte våra frukostfrallor.

Annica och Peter med bussen "Hello"

Datum för vistelsen: juni 2021
        Tack Q4300ABpeterh