Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Hur kan man tycka om denna camping? Trångt skitiga toa/dusch. Stranden ville inte ens barnen bada på. Vi stanna där en natt. Kändes så skönt att åka därifrån väl när vi hade fått ut vagnen efter mycket jobb.

Tack 590katjam
Omdömet skrevs 12 juli 2020

OTROLIGT Trevlig Camping! Toppentrevlig personal! Rent och snyggt! En camping man gärna återkommer till! Campingen är genomtänkt med servicutrymmen för äldre och yngre. Nära till allt man behöver, mat, dryck, m.m.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack P2589QYtomn
Omdömet skrevs 28 juni 2020

Vi var nere över en helg nu och blev positivt överraskade av denna camping. Fantastisk strand! Rent och snyggt på campingen och alltid städat i servicehusen som hade allt man söker, plus trevlig personal. Bara plus från oss och vi kommer gärna tillbaka för en längre vistelse nästa gång!

Tack josefine795
Omdömet skrevs 26 juni 2020

Ligger perfekt vid fin sandstrand och restaurang med god mat. Bra lekplats för mindre barn som ligger mellan campingen och stranden. Fräscht servicehus och trevlig personal. Passar bra för barnfamiljer.

Tack 231malinc
Omdömet skrevs 24 november 2019

En fin och skön camping, nära till havet för att kunna ta dopp om vädret tillåter. Tilltagna campingplatser i lummig miljö. Fräscha service hus. En bra affär att handla i ifall man behöver något snabbt. Fina cykelvägar om man vill t sig en cykeltur.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Viderora