Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
1–6 av 44 omdömen

OTROLIGT Trevlig Camping! Toppentrevlig personal! Rent och snyggt! En camping man gÀrna Äterkommer till! Campingen Àr genomtÀnkt med servicutrymmen för Àldre och yngre. NÀra till allt man behöver, mat, dryck, m.m.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack P2589QYtomn
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juni 2020

Vi var nere över en helg nu och blev positivt överraskade av denna camping. Fantastisk strand! Rent och snyggt pÄ campingen och alltid stÀdat i servicehusen som hade allt man söker, plus trevlig personal. Bara plus frÄn oss och vi kommer gÀrna tillbaka för en lÀngre vistelse nÀsta gÄng!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack josefine795
Omdömet skrevs 26 juni 2020

Ligger perfekt vid fin sandstrand och restaurang med god mat. Bra lekplats för mindre barn som ligger mellan campingen och stranden. FrÀscht servicehus och trevlig personal. Passar bra för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 231malinc
Omdömet skrevs 24 november 2019

En fin och skön camping, nÀra till havet för att kunna ta dopp om vÀdret tillÄter. Tilltagna campingplatser i lummig miljö. FrÀscha service hus. En bra affÀr att handla i ifall man behöver nÄgot snabbt. Fina cykelvÀgar om man vill t sig en cykeltur.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Viderora
Omdömet skrevs 22 september 2019 frÄn mobil enhet

Vi hade lĂ€st mycket positivt om den hĂ€r campingen. Och den var ok, men inte mer. Bemötandet i receptionen var dock mycket bra. Nu har vi i alla fall varit hĂ€r och kan sĂ€ga ”check” pĂ„ det. Och sĂ„ tvingar TripAdvisor oss att komma upp i 200 tecken. Hoppas det Ă€r fixat nu.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack asaelof