Omdömet skrevs 28 juni 2020

Vi var nere över en helg nu och blev positivt överraskade av denna camping. Fantastisk strand! Rent och snyggt på campingen och alltid städat i servicehusen som hade allt man söker, plus trevlig personal. Bara plus från oss och vi kommer gärna tillbaka för en längre vistelse nästa gång!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack josefine795
Omdömet skrevs 26 juni 2020

Ligger perfekt vid fin sandstrand och restaurang med god mat. Bra lekplats för mindre barn som ligger mellan campingen och stranden. Fräscht servicehus och trevlig personal. Passar bra för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 231malinc
Omdömet skrevs 24 november 2019

En fin och skön camping, nära till havet för att kunna ta dopp om vädret tillåter. Tilltagna campingplatser i lummig miljö. Fräscha service hus. En bra affär att handla i ifall man behöver något snabbt. Fina cykelvägar om man vill t sig en cykeltur.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Viderora
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Vi hade läst mycket positivt om den här campingen. Och den var ok, men inte mer. Bemötandet i receptionen var dock mycket bra. Nu har vi i alla fall varit här och kan säga ”check” på det. Och så tvingar TripAdvisor oss att komma upp i 200 tecken. Hoppas det är fixat nu.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack asaelof
Omdömet skrevs 24 augusti 2019 från mobil enhet

Rent å snyggt! Bra bad, både för två och fyrbenta! Dessutom nära till både krog å mataffär, bra fiskbil utanför Ica. Väldigt trevlig och hjälpsam personal som driver stället! Vi har återkommit flera gånger!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack jessicajH3049AN