Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Tom N
Castelldefels, Spanien

OOOOTROLIG bra och fin camping!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 12 juli 2020
OTROLIGT Trevlig Camping! Toppentrevlig personal! Rent och snyggt! En camping man gärna återkommer till! Campingen är genomtänkt med servicutrymmen för äldre och yngre. Nära till allt man behöver, mat, dryck, m.m.
Datum för vistelsen: juli 2020
Ser du något problem med det här omdömet?
Kuggaviksgården Åsa Vandrarhem STF
    Ingen förskottsbetalning krävs
    1.9 km från Åsa Camping och Havsbad
    Facade/entrance
      0.8 km från Åsa Camping och Havsbad
      Välkommen till idylliska Freadals Gård i Åsa. Ett Bed & Breakfast med café och restaurang i en fantastiskt miljö. Här finns en trädgård med vackra planteringar och en damm med ett porlande vattenfall. Trädgården är designad av en trädgårdsarkitekt. Detta smultronställe har blivit omskrivet i flera tidningsreportage och arrangerar bröllop, fester och konferenser.

Här finns ett mysigt Bed & Breakfast med fem rum, ett gemensamt sällskapsrum med ett mindre kök samt en relaxavdelning med bastu.
        1.5 km från Åsa Camping och Havsbad
          992 kr
        • Priceline
        23.8 km från Åsa Camping och Havsbad
        Kostnadsfri parkering
        Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
        32.5 km från Åsa Camping och Havsbad
        Visa fler hotell i Åsa
        Omdömet skrevs 28 juni 2020

Vi var nere över en helg nu och blev positivt överraskade av denna camping. Fantastisk strand! Rent och snyggt på campingen och alltid städat i servicehusen som hade allt man söker, plus trevlig personal. Bara plus från oss och vi kommer gärna tillbaka för en längre vistelse nästa gång!

Datum för vistelsen: juni 2020
        Tack josefine795
        Omdömet skrevs 26 juni 2020

Ligger perfekt vid fin sandstrand och restaurang med god mat. Bra lekplats för mindre barn som ligger mellan campingen och stranden. Fräscht servicehus och trevlig personal. Passar bra för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: juni 2020
        Tack 231malinc
        Omdömet skrevs 24 november 2019

En fin och skön camping, nära till havet för att kunna ta dopp om vädret tillåter. Tilltagna campingplatser i lummig miljö. Fräscha service hus. En bra affär att handla i ifall man behöver något snabbt. Fina cykelvägar om man vill t sig en cykeltur.

Datum för vistelsen: december 2018
        Tack Viderora
        Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Vi hade läst mycket positivt om den här campingen. Och den var ok, men inte mer. Bemötandet i receptionen var dock mycket bra. Nu har vi i alla fall varit här och kan säga ”check” på det. Och så tvingar TripAdvisor oss att komma upp i 200 tecken. Hoppas det är fixat nu.

Datum för vistelsen: september 2019
        Tack asaelof
        Omdömet skrevs 24 augusti 2019 från mobil enhet

Rent å snyggt! Bra bad, både för två och fyrbenta! Dessutom nära till både krog å mataffär, bra fiskbil utanför Ica. Väldigt trevlig och hjälpsam personal som driver stället! Vi har återkommit flera gånger!

Datum för vistelsen: augusti 2019
        Tack jessicajH3049AN