“Underbart B&B med närhet till havet”

Freadals Gård Bed & Breakfast
Rankad som nr 4 av 8 Restauranger i Åsa
Kök: Matställe
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Prisvärt, mysigt, familjevänligt, enkelt, vackert och med supergod mat i restaurangen. Här finns något för alla åldrar. Rummen är små men det är rent och fint. Lite lyhört, dusch, bastu o litet kök delas mellan gästerna på detta härliga B&B med närhet till hav o klippor och många utflyktsmål. Vi åt både frukost och middag och det kändes väldigt lyxigt. Snart öppnar utomhusbaren. Här sitter jag gärna igen medan barnen hoppar studsmatta o letar grodor vid dammen. Härligt par som äger stället och kocken Bea gör fantastisk mat!!!

Datum för besöket: april 2021
Tack Martina L
Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

Mysigt och trevligt i fina Åsa! En riktig pärla!
Maten är jättegod och värdparet får oss att känna oss välkomna! Varje gång!

Datum för besöket: mars 2021
Tack HelenaK594
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Ett charmigt och mysigt ställe med trevlig miljö och god mat! Väl värt ett besök! Om vädret är fint är trädgården ett underbart ställe att njuta på.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack HelenaK594
Omdömet skrevs 12 april 2020 från mobil enhet

Så härligt! Vi beslutade oss för att prova på lite lunch hos Marie o Patrik. Vilken härlig och avslappnande miljö, lite skön musik i bakgrunden där vi satt och kunde blicka ut över dammen och den genuina miljön. Mysigt och gott, vi kommer tillbaka‍♀️!

Datum för besöket: april 2020
1  Tack Carina E

Resenärer som tittade på Freadals Gård Bed & Breakfast tittade också på

Besökt Freadals Gård Bed & Breakfast? Berätta vad du tyckte!