“Utsökt glass och mysigt. Trevlig”
Omdöme om Åsa Glasscafé

Åsa Glasscafé
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Åsa
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Utsökt glass och mysigt. Trevlig personal med. Inte sista gången vi kommer hit.
En varm och solig dag.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Theforsheims

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Trevligt ställe i centrala Åsa och bra ordnat med att förhindra spridning av Coronavirus! Trevlig, glada tjejer som erbjuder oss en god smakupplevelse av gamla och nya smaker av glassortimentet!

Datum för besöket: juli 2020
Tack P2589QYtomn
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Bra utbud o härligt god glass.
Väl värt ett besök.
Vi stannar varje år för att svalka ner oss här (gärna utanför då det var tokhett i lokalen)

Datum för besöket: juli 2019
Tack Kalas1
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Ett glassfik mitt i byn, precis vid en stor väg med massor av trafik. Utbudet är ok, men är det något jag verkligen reagerar på så är det priserna ! Att betala dessa hutlösa priser för små glassar, där man istället för att gynna kunden med glass i stora lass, får man fylla ut formarna med en massa sluskig fyllning. Att snåla med glasstorleken är småaktigt med tanke på den goda avkastning som glass har!

Datum för besöket: juli 2018
3  Tack F2409UJannah
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Det finns många olika sia glasspaket att välja på. Snabb service o en del olika glassarrangemang att välja på.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ingegärd S

Resenärer som tittade på Åsa Glasscafé tittade också på

Besökt Åsa Glasscafé? Berätta vad du tyckte!