“Dålig lunch”

Kalmarsand Restaurang
Rankad som nr 10 av 16 Restauranger i Bålsta

Uppmicrad trist, smaklös, lite allmänt slemmig lasagne som Dagens. Inte bra så åk till nåt annat ställe i Bålsta, tycker jag.

Datum för besöket: september 2020
Tack 238uffej

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Helt okej ställe som verkar vara populärt för lunch. Riklig portion som smakade helt okej,burkläsk ingår, okej salladsbord. Kaffe och kaka ingår.

Gott om plats inne och ute.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mariek713
Omdömet skrevs 23 december 2019

Restaurangen serverar bland annat dagens lunch där deras stekta strömming är en favorit. I lunchen som kostar 105:- ingår salladsbuffe, bröd och dryck, kaffe och kaka. Man får det man betalar för och portionerna är generösa men ibland lite menlösa i smaken. Lokalen kan liknas med en skolmatsal, men på sommaren går det att sitta utomhus på den stora terrassen med utsikt över vattnet. Rent och snyggt.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Citronlunden
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Fem minuter från E4:an. Opretto, god vällagad husman och pasta. Bra pris och intill stort bad. Fin utsikt över Mälaren.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Klabbarparn
Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

Riktigt bra lunch, åt fisk och den var perfekt tillagad. Även salladsbuffé var riktigt bra och fräsch.

Datum för besöket: december 2018
Tack jensg260

Resenärer som tittade på Kalmarsand Restaurang tittade också på

Bålsta, Uppsala län

Besökt Kalmarsand Restaurang? Berätta vad du tyckte!