“Mysigt café å butik”

Röe Gård Butik & Kafé
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Brastad
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket mysigt matställe med butik. Jättegod mat och väldigt trevlig personal. Mysig miljö å en fin liten butik på gården

Tack MaddeLo16

Omdömet skrevs 22 december 2017

Trivsam miljö, mycket god mat och personlig service - ett måste att besöka!!
Finns även en gårdsbutik med mycket stor variation på varor . Alltifrån hemlagat på flaska o burk till halmsaker, keramik och linnedukar.
Dessutom tillgång till vackra promenader i närheten.

Tack Relax799516
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Här har vi varit många gånger min man och jag - med familjen, vänner och långväga besök. Vi till och med gifte oss i ett hörn av deras trädgård en lunch innan vi njöt av deras goda mat. Vegansk princesstårta till kaffet dagen till ära.
De ordnar mat till alla. Alltid tillmötesgående och serviceinriktade. Ett toppenställe!

Tack Eva T
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Röe Gård är värt ett besök. Det finns mycket historik både vid gården och i omgivningarna. Platsen är vacker, lätt att komma till med både bil och chartrad buss. Den ligger nära havet, dit man även kan anlända med båt. Shoppen de har är välfylld med fina artiklar, av bra kvalité, samt gott godis. Det enda som inte föll oss i smaken var tyvärr lunchen. Vi åt fisksoppan. Just en sådan rätt kan vara himmelsk god eller mest smaka "hav", tyvärr tyckte vi båda att det var det senare. För ovanlighetens skull, för att vara oss, lämnade vi båda merparten av soppan. Så vår rekommendation är att välja något annat, för vi har hört att maten där ska vara bra.

Tack ElsaAnnika
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var där med mamma/svärmor som är gluten och mjölk allergisk. De ordnade detta utan problem, och mycket gott blev det. Hunden blev väl mottagen också. Detta är verkligen ett smultronställen

Tack Johan70

Resenärer som tittade på Röe Gård Butik & Kafé tittade också på

Munkedal, Västra Götalands län
Brastad, Västra Götalands län

Bovallstrand, Västra Götalands län
Hunnebostrand, Västra Götalands län

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Röe Gård Butik & Kafé? Berätta vad du tyckte!