Travelocity
Priceline
Orbitz.com

Rummet var ok men spa delen var väldigt sliten och det flöt smuts och skräp i flera pooler inomhus. Vi köpte spabehandlingar och den ena massören kunde varken svenska eller engelska vilket gjorde det svårt att kommunicera.

Maten i restaurangen som tidigare varit riktigt bra är usel. Det känns som en sämre servering på en bilfärja. Servicen är katastrof. Ingen av dem som serverade oss pratade svenska och visste ingenting om kvällens meny eller vad rätterna innehöll.

Det som skulle bli en mysig jubileumshelg blev istället en trist men kostsam upplevelse.
Skickade feedback till Vann men fick inget svar.

Rumstips: Rummen med havsutsikt är att föredra annars kan du få rum på bv mot parkeringen.
1  Tack Hakanreser_123
Anna Lundqvist, Annan på Vann Spa Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Hakanreser_123! Tack för ditt inlägg och för din feedback. Vårt mål är alltid att alla gäster ska lämna oss med en härlig känsla, i ert fall har vi inte lyckats och det är vi mycket ledsna för. Du nämner att du sänt feedback till oss på Vann, det är jag som tar emot dessa och har inte sett något, tyvärr. Kan du sänt till fel adress? Du får gärna kontakta mig direkt; anna.lundqvist@vann.se
Vi har många anställda på vårt hotell med olika nationaliteter och det är vi mycket stolta över, vi får väldigt mycket fin feedback just om våra duktiga medarbetare och att alla är så serviceminded, tråkigt att ni fått en annan upplevelse. Mvh Anna / Hotellchef Vann

Jättemysigt ställe som ligger perfekt beläget lite avsides från annat med fina omgivningar! Vann spa...är också precis lagom stort och vistelsen blir därför väldigt mysig och personlig! Härliga bad i alla möjliga varianter! Jättetrevlig personal, god mat m.m.. Ett ställe man med glädje återkommer till!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack MartinLindqvist

Hej Martin! Stort TACK för ditt inlägg, vad glada vi blir att ni hade en härligt vistelse. Varmt välkomna tillbaka! Mvh Anna / Hotellchef Vann

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Om du förväntar dig ett mysigt spahotell med lugn och att vakna utvilad på morgonen är detta definitivt inte rätt val. Lyhört, musik från baren till långt in på natten, inget skrivbord på rummet gjorde min vistelse till en av de värsta hotellvistelserna.
Städningen av rummet var medioker, utlovad utrustning fanns inte på rummet, ofräscha handdukar som genomgått några tvättar för mycket…
Hotellet behöver bestämma dig om man ska satsa på att vara en konferensanläggning med förfriskade gäster som vill prata hela natten eller spahotell och föväntningar från den publiken.

Restyp: Reste i arbetet
Tack yma2015

Hej yma2015!
Tack för din feedback och för ditt inlägg. Mycket tråkigt att din upplevelse hos oss inte blev som du förväntat dig. När det gäller våra rum har vi rum med skrivbord, det finns något för alla. Mycket tråkigt om ni missade att önska det vi bokning. Valmöjligheten finns. Hoppas ni sa till om städning och handdukar så vi fick chansen att byta rum och haddukar för er. Tack! Mvh Anna / Hotellchef Vann

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Hotellet ligger så fint vilket ger fina utsikter från spa, pool och restaurang. Personalen var service inriktad. Vi uppskattade verkligen utomhuspoolen som inte var en del av spaet. Frukost och middag var bra! Möjlighet finns till massor av utomhus aktiviteter.

Rummen och korridorerna var lite tråkiga men helt ok. Spaet helt ok, saknade bubbelpool och fler varma pooler ute, de 2 som fanns var upptagna för det mesta.

Prisvärt med tanke på både frukost, middag och spa ingick. Kommer gärna tillbaka.

Rumstips: Om ni reser utan barn kolla gärna vilka tider i spaet som är barnfria.
Tack Kim S

Hej Kim!
Tack för din feedback, betyder mycket för oss. Ni är varmt välkomna tillbaka! Mvh Anna / Hotellchef Vann

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Spaweekend köpt via LiveIt för alldeles för mycket pengar.

Bra:
Det som var bra med Vann var den fantastiska utsikten, maten som ingick (vi köpte upplevelse via LiveIt så vi fick frukost, lunch och middag) var väldigt bra och de 2 servitörerna vi fick var super trevliga, resterande servitörer sa inte så mycket.

Sängarna på rummet var väldigt sköna.

Den stora bastun i spa:t med fin utsikt var väldigt uppskattad.

Det var väldigt vackert och kul att det fanns så många aktiviteter att testa på.

Dåligt:
Spa:t var under all kritik. Det var för mycket folk som var där samtidigt så man fick ibland nästa köa för att testa de olika poolerna samt att det var alldeles för hög ljudnivå så det blev inte mycket till avslappning, kändes mer som att man var på ett badhus.

Sen var även spa:t väldigt fantasilöst. Det var bara pooler i olika storlekar med lampor som lyste i olika "coola" färger, men de lyste också på ett sådant sätt att man såg hur smutsigt vattnet var (flöt runt massa olika saker) som gjorde att man klev upp snabbare än vad man klev i.

Vi hade tillgång till spa:t 1 timme på förmiddagen och 2 timmar på kvällen men vi valde bara att gå dit 1 gång den dagen vi kom till Vann då blev så besvikna och äcklade att vi inte gick tillbaka till spa:t något mer under vår vistelse.

Hotellrummet var i sig också ganska mediokert. Väldigt små och utsikt mot en bergsvägg med lite grönt på toppen.

Morgonrockarna man fick låna vid ankomst kändes väldigt utnötta och torra.

För de pengarna vi lagt ut på detta förväntade vi oss mycket mer. Vi kommer inte att besöka Vann igen och rekommenderar det inte till någon annan heller.

Tack LiliMP08

Hej LiliMP08!
Tack för ditt inlägg och för er feedback. Härligt att höra att ni var nöjda med vårt läge och och vår mat, tack. När det gäller vårt spa har vi begränsat antal gäster som vi väljer att ta in så därför blir jag förvånad när du skriver att det var så många gäster där samtidigt, det får jag självkart kolla upp. Vi har olika pooler i olika temperaturer och med olika dofter och ljud. Ledsen om ni missade den upplevelsen. Det ska självklart inte kännas smutsigt på något vis - där får vi ser över rutiner och köra våra städrobotar än oftare. När det gäller våra badrockar är dessa alldeles nya och rejält kraftiga i kvalité. Hoppas ni vill ge oss en chans till där ni kan få uppleva vårt spa som det är med de olika poolerna och miljöerna. Varmt välkomna tillbaka! Mvh Anna / Htellchef Vann