Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Frukost ingår
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 99 US$/natt.

Travelocity
Slipens Hotell(Fiskebäckskil)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Precis vid stranden
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Travelocity
  • Fri parkering
Hotel Viking Uddevalla(Uddevalla)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Finns inga toalettartiklar, inget kaffe på rummet, tom minibar. De verkar ha sparat in på det mesta för att lägga krut på poolerna. Allt är nytt och modernt men jag förväntar mig mycket mer av 4stjärnigt hotell.

Tack swassi
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Trevlig anläggning, lugnt och behagligt, god mat, bra service och mycket trevlig personal. Vi bokade ett fåtal dagar före vistelsen och då fanns ingen möjlighet för fotvård eller massage. Tips: Boka i god tid både rum och behandlingar.

Tack 044240604
Susanne Å, Hotelldirektör på Vann Spa Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2018

Hej 044240604,

Stort tack för er återkoppling och det gläder mig att ni hade en fin vistelse hos oss.

Bra tips! Våra behandlingar är mycket populära och för att garantera en tid är det bra att höra av sig i god tid före ankomst.

Varmt välkomna tillbaka

Med vänlig hälsning
Susanne Åhlund

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Fin service från trevlig och tillmötesgående personal. Maten var suverän. En riktigt fin trerätters på kvällen och en bra frukost med mycket att välja på. Rummen kunde vara lite roligare inredda med någon charmig detalj eller liknande. Spat var trevligt men har man varit på Strandbaden i Falkenberg är det svårt att toppa det.

Tack ceciliajjonsson
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade ganska höga förväntningar på detta hotell i och med de fina bilder man sett. Vi var ju här en väldigt tråkig årstid, och väljer man att inte boka spa så finns det inget direkt att göra här vid denna årstid. Vi hade bokat hundrum och var då i byggnaden längst bort. Tyckte först och främst att de inte var särskilt serviceinriktade vid incheckningen, vi fick ingen information över huvud taget om varken vart baren/restaurangen fanns, dess öppettider, när utcheckning var eller vilka tider för frukost som gällde. Allt går ju såklart att läsa sig till. Den enda frågan vi fick var om vi ville boka ett bord på restaurangen på kvällen, och när vi sa att vi inte ville det så kändes det som att vi inte var så ”viktiga”. Rummet var inget speciellt över huvud taget och korridorerna var tråkiga. Det ingår inga skönhetsartiklar som ex schampo eller balsam. Allt som fanns i minibaren var 2 st Loka och det finns inga vinglas på rummet vilket var lite tråkigt eftersom vi hade lite vin som vi ville dricka på rummet. Det positiva eftersom vi bokat hundrum var att det fanns mat/vattenskålar, bajspåsar och hundgodis på rummet. Det uppskattades! Vet inte om det var för att vi hade ett hundrum som det var extra tråkigt rum, men det var fläckar på väggen, golvet var missfärgat (solblekt) på vissa ställen och fläckar på kylskåpet. Ena prydnadskuddfodralet var även sönder. Vi såg verkligen fram emot frukosten och hade man fått ett bord vid fönstret så att man kunde njuta av utsikten så hade det ju såklart varit extra härligt. De hade mycket att välja på, och fanns en del glutenfria och mjölkfria alternativ. Trevligt med färska kryddor och hemmagjord tomatmarmelad. Även våfflor och pannkakor. Pannkakorna var dock väldigt söta, så man behövde verkligen ingen sylt till. Som vegan fanns det inte direkt något gott pålägg att välja på tyvärr. Äter vegetariskt om det inte finns så mycket annat så det funkade, men hade varit grymt om det fanns ex någon vegansk röra eller vegansk pastej att ta på mackan som alternativ. Fin frukost helt klart men inte den bästa hotellfrukosten jag ätit. Bortsett från vår del av hotellet och vårt rum så var entrén i själva huvudbyggnaden och restaurangen väldigt fina. De hade även 2 biljardbord vilket var trevligt. Tror att det kan var jättemysigt att bo här på sommaren när man kan ex paddla ut på sjön och njuta av utsikten. Man borde säkert också ha provat spat, det såg fint ut utifrån iallafall. Annars tyckte vi att hotellet kändes ganska överskattat.

1  Tack Rebecka J
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Mycket bra service från reception till kök. Utmärkt mat, både middag och frukost. Hög standard på rum. Vänlig och hjälpsam personal. Fin omgivning och lugnt läge. Kan verkligen rekommendera Vann Spa Hotell & Konferens.

Tack matsorn

Hej matsorn,

Stort tack för er återkoppling, det gläder mig verkligen att ni hade en fin vistelse!

Varmt välkomna tillbaka

Med vänlig hälsning