2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com166 US$
CheapTickets166 US$
Travelocity166 US$
Orbitz.com166 US$
Tripadvisor166 US$
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Familjevänligt. Fina, fräscha rum, fantastiskt god middag och trevlig personal. Spadelen är dock eftersatt och det var för mycket folk för att det skulle vara avslappnande. Det är mycket småsaker (duschhuvuden, krokar, tvåldispenser) som är trasiga och slitna som lätt borde kunna åtgärdas om någon tog sig tiden.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Resenu
Susanne Å, Chef på Vann Spa Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2017

Hej Resenu,

Stort tack för er återkoppling, den är viktig för oss.

Självklart skall alla småsaker vara fixade. Som det ser ut nu så ser vi över alla rum då vi är i en fas då vi renoverat alla badrum.

Varmt välkomna tillbaka!

Med vänlig hälsning Susanne Åhlund, Hotellchef

Omdömet skrevs 6 juni 2017

Mysigt och bra service. Rummet var bra, inte jättestort men allt fanns. Fantastisk utsikt och fint både inne och ute. Maten var god och det fanns stort utbud av drycker. Frukostbuffén var gigantisk med allt du kan önska.

Tack camillaalm

Hej camillaalm,

Vad härligt att höra att ni njöt av vår frukost, den är vi extra stolta över!

Med vänlig hälsning Susanne Åhlund, Hotellchef

Omdömet skrevs 5 juni 2017

En superskön avkoppling för kropp och själ .
Jättemysig spa avdelning.Här får man njuta,dessutom är det saltvatten i poolerna,gör underverk för huden.
Sköna sängar
Mat och dryck av hög klass.
Servicen var mycker god.

Tack camilla_berglundd

Hej camilla_berglund,

Stort tack för er återkoppling!

Med vänlig hälsning Susanne Åhlund//Hotellchef

Omdömet skrevs 5 juni 2017

Vi ville bara komma bort ett par nätter och få lite lugnt skönt. Vädret var på toppen och vi kunde njuta ute på terrassen som en typiskt sommardag. Underbart att drinkar och kunde intas ute på terrassen hela tiden. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi fick ordnat så att vi kunde stanna en extra natt då vi inte ville lämna den sköna miljön.

Tack ikakansjalv

Hej ikakansjalv,

Tack för er återkoppling, den är viktig för oss.

Vad skoj! Det bästa betyget är som sagt när man inte vill åka hem ;)

Med vänlig hälsning //Susanne Åhlund, Hotellchef

Omdömet skrevs 28 maj 2017

Spa: Badtofflor istället för frottétofflor, väska som man kunde bära med sig och ha sina tillhörigheter i, många krokar att hänga upp sin badrock och väska var man än befann sig i spat.
Maten: Väldigt fin men lite i minsta laget efter en dag på spa och promenader. Buffé hade varit perfekt.
Underbar utsikt från restaurang, rum och spa.

Rumstips: Perfekt att bo på andra våning.
Tack Anneli P