Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com98 US$
Omdömet skrevs 2 april 2019 från mobil enhet

När jag gick in i restaurangen blev jag mycket överraskad! Supermysigt och fräscht. Det fanns en lunchmeny med olika dagens husman, men vi valde burgarna. Lite väl dyrt för en lunch 149 :- ... men burgaren var supergod , pommesen supergoda! Kan inte annat än att rekommendera Bellas

Datum för vistelsen: april 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack BecSvensson
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Smidig in och utcheckning men du måste betala vid ankomst och ange personnummer. Medelstora rum, i vårt fanns förutom två hopställda enkelsängar även en vånings-säng. Sängarna var helt OK och det fanns även extra kuddar, något som jag uppskattar. Rymligt badrum med dusch. På vårt rum fanns även ett litet kylskåp. Hela stället är en kopia av Amerikanskt 50-tal och rum-längan är precis som man sett från USA med bil-parkering under tak precis utanför. Wi-fi fungerar hyggligt. Frukosten är enkel men med färskt bröd. Billiga råvaror och inget ekologiskt och inget varmt. Det relativt låga rumspriset gör detta till ett prisvärt boende. Jag hade kunnat ge stället en 4a i betyg om det inte vore för den obehagliga lukten av ruttna ägg från vårt badrum. Här behövs en sanering. Vi har sagt till om detta och hoppas att det är fixat tills du besöker stället.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Ystra
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Vi har ätit lunch på Bella's Place. De hade dagens lunch, men vi valde en hamburgare från Meny. Hamburgare gjordes av finhackad kött, inte vänlig köttfars. Pommes var stora, krispiga och goda.Omgivning är trevlig, fin och ren, charmörs med dekoration från 50 talet.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Dan_Moni
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Bodde här en natt på genomresa med jobbet och bra sängar att sova i. Snabb in/ut checkning, dock så var frukosten väldig enkel så där finns det mer att önska. Åt inte restaurangen men fräck inredning.

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste ensam
Tack rva68
Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Det kunde kunde varit så perfekt. Mysigt fik i amerikansk 50-tals fik men dålig mat och usel service drar tyvärr ner stället till ett bottenbetyg. Dessutom verkar det bli allt sämre för varje år. Stannade idag för en fika. Avslaget kaffe i glas (på nåder fick vi muggar istället, trots att muggarna, citat: "egentligen bara får användas av lunchgäster"). Vi trodde knappt våra öron! Inplastad och gamla muffins och dammsugare var allt som fanns som tilltugg. Torftigt. Jag inte förstå hur ägarna kan låta detta ursprungligen speciella fik få förfalla så fruktansvärt. Anställ ny kock och servicevänlig personal snarast, tack!!!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Johnny Å