“Mycket trevligt ställe 😀”
Omdöme om Bellas Place

Bellas Place
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Bromölla
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Trevlig restaurang och god mat och dryck och mysigt ställe att vara på o trevlig personal och var välsignade

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack kristinajU6708TH

Omdömet skrevs 22 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig lunchrestaurang med Amerikanskt stuk.
Miljön inne på restaurangen är det häftiga. Som tagen direkt från en Amerikansk 50-talsrestaurang. Normal lunch (buffé) till normala priser.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Backis63
Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

Härlig miljö med fin stämning.
Vi åt lunchbuffé som var riktigt god. Klassisk rätt och fint grönsaksbord.
Bra parkering

Datum för besöket: september 2019
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Testade lunchen för ett par år sedan och var allt annat än imponerad.
Nu tänkte jag ge burgaren en chans.
Fredag sen eftermiddag var det närapå folktomt och personalen kändes rätt avslagen utan någon högre ambition att visa intresse för gästen.
Hamburgaren var rätt ok förutom lite torrt och kompakt kött. Bra pommes.
Hade lätt kunnat lyftas till en fyra med lite trevligare service och lite tweakande på burgaren.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Rwd1973
Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Vi hamnade här av en slump på väg hem från Öland. Lokalen är häftig i amerikansk diner stuk och den är en upplevelse i sig. Tyvärr hänger inte maten med. Deras hamburgare är klart ok men utveckligen i storstäderna har gjort att man kan få så mycket bättre för samma pris på annat håll. Förutsättningarna finns här men man måste höja sig i alla detaljer ett antal snäppp då kan det blir riktigt bra.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Michael G

Resenärer som tittade på Bellas Place tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Bellas Place? Berätta vad du tyckte!