Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Efter 4 dagar som gäst på Brösarps Gästgiveri är vi väldigt besvikna.
Rummet hade sett sina bästa dagar. Trist 70-tals inredning och ett badrum som hade mycket övrigt att önska. Duschkar med för kort duschdraperi som gjorde att badrummet blev plaskvått, superhal våtrumsmatta och en toastol som var så liten att den verkade ju komma från någon förskola!
Förutom det trista rummet fanns inga utrymmen för samvaro. Ingen trädgård, inga utemöbler!
Det hypade SPAt med pool visade sig ligga i en villa på en närliggande tomt. Poolen var ett bubbel badkar!
Innan vistelsen hade vi fått tips om att boka bord i matsalen vilket vi tyvärr inte gjort. Först den sista dagen fick vi ett bord i matsalen. Tycker att man kunde ha något reservbord för boende gäster.
Maten var riklig, typisk skånsk där mängden flottigt sås överträffade kvalitén. Det som imponerade var dock vinlistan!
Hur folk kan vallfärda hit för att äta är för mig en gåta.
Nej det blir ingen retur för vår del. Finns oändligt många bättre ställen på Österlen som både är mysigare och billigare!

Tack 249christinae
Linda Karlsson, Hotelldirektör på Brösarps Gästgifveri & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Verkligen ledsen att höra att ni inte hade en bra vistelse hos oss Christina. Jag hoppas verkligen att framförde detta på plats så vi fick chansen att åtgärda det ni inte var nöjda med.

Tack för er feedback och jag lovar att ta den vidare och i beaktande för framtiden.

Ha en fortsatt fin sommar!

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Efter lång karantän var vi tillbaka för ett nytt besök.
Allt var precis så bra som vi upplevt vid tidigare besök.
Vänlig personal, hög servicenivå - och så mat och dryck!
Köket håller samma höga nivå som före pandemin.

Tack 395ebbah

Nej men tack snälla vilka fina ord, vi blir så glada när våra gäster trivs hos oss. Härligt att vi kan leva upp till er förväntningar.

Vi hoppas vi får välkomna er som våra gäster många gånger till.

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade större förväntningar det vi hört av dom som varit gäster tidigare. Rummet jättefint. Efter själva trerätters middagen var vi besvikna. Vi hade bokat ett paket det ska man nog inte göra. Servicen sådär
vi fick sitta i ett trångt mörkt hörn.

Tack MarSam56

Tack för er feedback, det uppskattas verkligen så vi kan jobba mot att bli ännu bättre framåt.
Tråkigt att höra att ni var besvikna på middagen, ni får gärna kontakta mig så jag får hör lite mer konkret vad som gick snett så jag kan ta det vidare. Ni når mig på; linda@gastis.se

Välkomna åter!

Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Ett mycket trevligt hotell i mysiga Brösarp. Vi hade beställt ett guldrum och det var stort och bekvämt med en egen soffa. Allting var till belåtenhet och vi kommer säker att återkomma om vi har vägarna förbi.

1  Tack anders41

Tack Anders för att du tar dig tiden att ge oss lite beröm, det uppskattas verkligen.

Ni är så välkomna tillbaka om ni har vägarna förbi igen.

Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Vi bokade ett paket för att fira min frus 50 årsdag. Vi är mycket nöjda. Middagarna var toppklass med väl komponerade menyer. Extra bra att vi kunde byta varmrätt för vår yngsta son. En eloge till trevlig och skicklig personal. Rummen och frukosten var enligt våra förväntningar. Vi återvänder gärna.

Tack bossejason

Tack snälla Bosse för dina fin ord, de uppskattas verkligen! Jag håller med dig vår personal är helt fantastiskt det är de som gör Gästis till vad det är.

Välkomna till oss snart igen!