“Trevlig miljö och god mat”
Omdöme om Hamnpuben

Hamnpuben
Rankad som nr 2 av 15 Restauranger i Byxelkrok
Beskrivning: Hamnpuben Din plats i Kroken.
Beskrivning: Hamnpuben Din plats i Kroken.
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Vi kom dit som 2 vuxna och 3 barn. Fick bord direkt, personalen var otroligt vänlig och trevlig. Tog lite blandade förrätter och huvudrätt och allt var riktigt gott.

Entrecote var riktigt god, men tyvärr har sallad blivit dränkt av balsamico som tog över smaken om man blandade med köttet. Men ändå en given 5:a i betyg för helheten av maten som annars var riktigt bra, samt personalens bemötande.

Tack ronniew188

Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick snabbt plats och personalen var trevlig. Pasta med lufttorkad skinka var helt ok och deras stekta fisk var också bra. För att vara en hamnpub borde det finnas mer urval av öl och då förslagsvis lokala sorter.

Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med fin utsikt från uteserveringen som har flera etage. Vi fick snabb och bra service samt en fantastisk god asiatisk fiskgrytan. Brukar ha trubadurer vid utvalda tillfällen

Tack jorgenhaa
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Hit återkommer vi ofta. Både för en öl eller annan dryck på eftermiddagen och för middag. Hittills har allt varit gott. I år hsr det blivit räksmörgås, lammet, entrecote och deras fiskgryta. Samtliga rätter lika goda som alltid. Till det en personal som är glad och serviceminded. Plus är att även ev hund är mycket välkommen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Jessika01
Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Finns ingen bättre restaurang att tipsa om , bästa hamburgare jag ätit ( chevr’e ) + lammrostbiff som håller hög klass, kunnig och effektiv personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack dan196919

Resenärer som tittade på Hamnpuben tittade också på

Byxelkrok, Öland
Byxelkrok, Öland

Besökt Hamnpuben? Berätta vad du tyckte!