Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 15 juni 2019 från mobil enhet

Vi var 4 stycken inkl 1 barn. Det fanns ingen barnmeny. Vi fick inte 4 menyer utan 2. Endast 2 vattenglas (att dela på?).
Planksteken var inte god. Översaltat och sås på fast vi bad om sås på sidan. Dryckesbeställning skedde dock vid bordet (?). Servitrisen dukade av bordet utan att alla var klara och utan att fråga om vi ville äta klart det som fanns på tallriken. Hon var trevlig dock. Dom hade inte ölen vi blivit lovade och Havsaborren var slut av de ca 8 rätterna vilket vi ansåg att dom kunde meddelat innan. Rekommenderas inte.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack juliesE7324QJ
ByxelkroksMarina, Ägare på Byxelkroks Marina Sea Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2019

Hej,
Det var tråkigt Ni inte var nöjda. Dock drivs restaurangen av en extern krögare. Marinan Kök & Bar.
Denna sidan tillhör hotellet.

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Bokade bord för pizzabuffe en kväll under juli månad. God mat! Flera olika pizzor att välja på. Mycket fräscht i restaurangen. Modernt! Fräsch toalett. Trevlig personal, även om de kändes lite nya inom yrket. Nöjda!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack tezzan76
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

God mat i fantastiskt läge vid hamnen. Stor uteterassen med utsikt över kalmarsund.
Just denna kväll fräsch italiensk buffé , (detta varierar)
Bra o variationsrik meny .
Ny regi med ny lite osäker personal men som ville väl och rättare till ev små misstag . Det här stället kommer bli toppen .

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 687ingelaj
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt boende på lägenhetshotell. Väldigt fräscht och välordnat. Nära till allt i Byxelkrok. En härlig altan att tillbringa kvällarna på. Vi bodde i rum nr 1. Tillmötesgående hotellvärd ! Klart att rekommendera. Bra läge för utflykter kring norra Öland

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Tombec135
Omdömet skrevs 9 september 2015

Hotellet ligger på västra stranden alldeles intill havet nära Ölands norra udde och fyren Långe Erik. Flera restauranger i samma byggnad. Nu i september var endast en av dem öppen. Fräscha små lägenheter inredda i marin stil. Kök med spis med ugn, micro, kaffebryggare och vattenkokare. Diskning ingår inte. Trevlig personal, mycket lugnt i området så här års. Grand lit sängar, inte så bra för oss gamlingar som sover lite oroligt. Bäddbar soffa i vardagsrummet.

Rumstips: Parkeringen ligger nedanför en trappa, inte handikappanpassad.
Datum för vistelsen: september 2015
1  Tack Rita-Elena