Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Dåligt underhållen camping.
Finns platser med vatten och avlopp men ej i fungerade skick.
Lekplatsen är helt nergången.
Träd hänger ner över gungor.
Toapapper slut ofta på toaletterna.
Ej gratis Wi Fi.
Två plus ganska stora platser och man kan köpa färskt bröd utanför husvagnen på morgonen.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Limen76
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

En bra, mindre camping. Rent och fint, badbrygga med hopptorn! Det finns en rolig äventyrsgolfbana. Nära till Eksjö city, vi gick in och barnen cyklade. Trevlig stad med väl bevarade trähus. Vi besöker gärna campingen igen.

Tack Weezzzer
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Fin camping med bra stora platser men tyvärr fanns det inte möjlighet att köpa öl eller vin då denna camping är kyrklig. Så tänkt på det ni som hade tänkt ta ett glas vin till lunchen det går bort. Lätt att cykla in till centrum där det finns vin och öl på de flesta restauranger. Lite små aktigt att ta betalt för duschen.

2  Tack Carina838
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Nya rena servicehus. Kanonfina! Vid badplats, du går vackert runt sjön ca 5km eller via sjön in till stan. Äventyrsgolf. Får man kan mata. Kanot går hyra. Turisttåg. Ligger vid discgolfbana. Lugnt. Frukost går att få på mkt fina matstället. Eksjö fantastiskt vackert o pittoreskt o bara promenaden in till stan är värt allt. Mkt konstigt att rankingen ej höjts trots de haft renoverad e hygienutrymmen i 2 år o erbjuder så mkt.

Tack camillaj2014
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Mycket fin camping med fräscha servicehus. Fin restaurang mmed stor utealtan med utsikt över angränsande sjö. Goda bbadmöjligheter. Elljusspår/motionsspår direkt intill. Endast c:a 800 m till centrum med mycket vacker gammal trästad.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack BLKJalmar