Kostnadsfri avbokning till den 21-10-29
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-29
eDreams116 US$
Orbitz.com116 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Enkelt, men mycket prisvärt och allt man behöver när man som vi var på genomresa. Fin utsikt från terassen. Extra plus för fräsch pool och bastu, men framför allt för mycket trevlig och duktig personal.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Emmamimmi
Omdömet skrevs 19 juli 2016

Jättebra, prisvärt, alternativ för den som vill uppleva Eksjö med omgivningar men ändå koppla av i en oas med överblick över Småland. Det går snabbt att åka in till Eksjö med bil och t.ex. äta middag. Hotell med överraskande fint läge på en bergshöjd! Vi var tre personer och fick två fräscha rum med en milsvid utsikt över Smålands skogslandskap. Prisvärt boende med trevlig personal som tog sig tid att visa runt då det inte var så mycket folk just när vi kom. Frukost intogs på en inglasad veranda med utsikt.

Rumstips: Rummen högst upp har finast utsikt förstås.
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack AndersTranberg
Omdömet skrevs 26 september 2015

stort rum helt okej för övernattning och bra frukost. helt okej vi sov bara en natt och för en natt så var det helt ok. vackert ute med blommor och så hade de ett litet gym som vi kunde utnyttja. dusch fanns i korridor och var inte någon kö till den.

Datum för vistelsen: augusti 2015
1  Tack anita o
Omdömet skrevs 17 september 2015

Det gamla pensionatet ligger för själv på en kulle med vid utsikt över skogar och en vacker sjö. Man kan nästan tro att man är i Norland. Rummen är nyrenoverade och har god standard. Frukosten är helt OK. Vi har varit här en gång tidigare, och kommer gärna tillbaka igen.

Datum för vistelsen: augusti 2015
1  Tack alfapetter
Omdömet skrevs 26 juni 2015 från mobil enhet

Pensionat i underbart naturskönt område, sjöar och skog. Enkelt, robust och trevligt ställe att vara på. Vänlig och trevlig personal som hanterade alla frågor, härlig flexibilitet. Avslappnad och lugn miljö. Jag kan varmt rekommendera Pensionat Paradis.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Carl-Viggo Ö