Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Rekommenderar denna pärla för en långfika. Väldigt goda bullar, våfflor, kakor, varmamackor.....allt som vi provade. Bra atmosfär och glatt bemötande av serveringspersonalen. Även att det tog lite tid att få in de beställda rätterna så informerade personalen om detta vid beställningen. Denna dag var det väldigt mycket folk iofs, men allt var värt att vänta på. Personligen vill jag rekommendera kladdkakan med kolasås...sjukt god. Man kan lätt spendera en heldag och bara äta gott och njuta av atmosfären. Ett litet plus är att personalen serverade maten till borden. Mysigt och trevligt ställe! Tack! Vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Emil N
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Vi gjorde ett besök en lördagseftermiddag och var mycket nöjda med det. Väldigt mycket kunder men ändå rätt snabb service. Personalen var trevlig och informerade att det kunde ta upp till en halvtimma innan vår beställning var klar. Det gick dock snabbare än så. Vi beställde en grillad macka och belgisk våffla. Väldigt stora portioner och hur gott som helst! Väl värt ett besök!

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack mangan_p
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Har varit här och fikat 2 gånger i sommar och kommer gärna hit igen. Mer eller mindre allt som serveras finns som gluten och laktosfritt och smakar gudomligt! Fanns även glutenfria våfflor med en massa olika toppings. Man ska dock ha gott om tid för kön till beställningen kan ta tid pga så mycket folk, men man väntar gärna.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 423anettel
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Min väninna och jag var här på Afternoon-tea. Detta måste man förboka, eftersom det är fullt nästan jämt. men så mysigt. Vi välkomnades utav en trevlig värd som visade oss till ett bord. Där fick vi välkomstdrink och något ätbart till. Därefter fick vi välja te i rummet intill. Värdinnan gick igenom precis i vilken ordning vi skulle äta. Det fanns scones, marmelader, smörgåssnittar, Mandelmansstårta, frukter och en massa annat gott. Allt smakade verkligen supergott. Detta kan jag verkligen rekommendera. Mycket mysigt ställe ute på landet.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack brittan55
Omdömet skrevs 27 juli 2017

Får en Astrid Lindgren känsla, när man sitter i denna ljuvliga trädgård. Allt är så rofyllt och avslappnat.
Gott om plats. Och bra ytor för barn att kunna leka o springa av sig. Mysigt att vara naturen så nära.
Fikabrödet är hembakat så det förslår. Bullarna måste vara Sveriges bästa. Härlig retrokänsla inne i fiket.
Där man även kan handla lite småsaker. Personalen mycket trevlig o service inriktade i alla åldrar:)
Har varit där 4 ggr hittills 1 år. Längtar redan till nästa gång.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack bajen2015