“Superdåligt.”

Nabben's Krog Ellös
Rankad som nr 3 av 7 Restauranger i Ellös
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Beställde grillspett, med pommes, hummus, ajvar och bröd. När maträtten serverades så låg det en skiva formfranska med en klick ajvar längst ner. De hade inte ens grillat eller riskerar formfranskan.

Sonen fick en schnitzel som var torr.

Vi fick även roten från isbergssalladen.

Tydligt att den som lagade maten inte är kock. Sunkigaste restaurangen på länge!

Gå i stället till Pizzeria Ellös som ser sunkigt ut, men har fantastiska pizzor, med riktigt fräscha råvaror.

Tack Y1849NTandreasp

Omdömet skrevs 28 juli 2020

Vi valde krogen efter att ha kollat recensioner här på Tripadvisor. Bra parkeringsmöjligheter. Bra råvaror på pizzan och majskycklingen på spett, var väldigt mör. Fantastiskt goda friterade potatisklyftor.
Totalt sett, vällagad god lunch.Rekommenderas.

1  Tack annsofieh803
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Det var mycket gott och en familjär känsla. Rekommenderas!
Goda pizzor och personligt bemötande. Glada och trevliga.

1  Tack Elise E
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

En av pizzorna var kanon, den andra saknade helt de handskalade räkorna.
Det fanns EN räka på pizzan. Någon måste ha missat receptet helt tyvärr.
Annars var servicen mycket vänlig och snabb.

Tack imperial62
Omdömet skrevs 29 juni 2020 från mobil enhet

Ett ställe jag ej kan rekommendera, dålig service och en servis med attityd
Det tog 30 min att få en blaskig smaklös pizza för 145:- och dessutom tar man betalt för att pizza-kocken ska dela
6 gäster som äter och ändå kan inte kocken leverera ..

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack 484annalenal

Resenärer som tittade på Nabben's Krog Ellös tittade också på

Ellös, Västra Götalands län
Ellös, Västra Götalands län

Besökt Nabben's Krog Ellös? Berätta vad du tyckte!