Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Hyrde stuga på Stockens camping. Mycket gammal och sliten inredning. Stenhårda våningssängar. Repiga bord och stolar. En soffa som var så sliten och fläckig att man inte ville sitta på den. Alla möbler var nog från 70 talet.
Inget fel på det om dom är fräscha och sittvänliga. Allt skulle behövas bytas. Kök och badrum funktionsdugligt .
Inte någon handsprit i servicehusen. Såg en flaska den stogi receptionen..
Vi kommer inte tillbaka.

Tack monbra14
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Hittade ingen ställplats eller plats att fricampa på i närheten. Valde att stå en natt på Stocken camping. Detta var den största camping jag varit på tror jag. Mängder med stugor och mobilehomes. Fick sista elplatsen på en nygjord gräsmatta strax utanför bommen. Fick var sitt kort laddat med pengar för dusch mm. Vi hade typ 200 meter till servicebyggnaden, så dit tog vi cykeln två ggr. Vi använde bara toan och stannade från 16-tiden ena dagen till 09:30 nästa dag. För detta fick vi betala 325kr!! Fast då fick vi ju en smörkniv i plast med campingens logga på Byn Stocken erbjuder, förutom en mysig miljö, ingenting. Tog cyklarna dit för att köpa glass men det fanns inte ens en kiosk där. Inte som vi hittade iaf. Campingen har en butik men vi ville inte lägga mer pengar där. Vad som lockar allt folk hit förstår vi inte. Det fanns heller ingen information på deras hemsida vad en natt kostar. Inte värt priset även om personalen var trevlig. Ställplatser är mer vår grej.

Tack Roine68
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Bra camping som vi varit en natt tidigare på för ca fem år sedan och det är lika bra fortfarande.

Vi fick hjälp med att backa in på platsen av personalen, viket var bra.

Gräsmattan är otroligt fin och välklippt. Det klipps lite varje dag på de platser som är lediga.

Servicehuset kanske skulle behöva en renovering så småningom, men i nuläget är det kanon ändå. Rent och fräscht, pappret är påfyllt och personalen är noggrann.

Butiken kanske skulle kunna fylla på med lite mer att grilla än korv, hamburgare och karré, men ändå bra bassortiment. Är bara tio minuter till närmsta Hemköp i Ellös.

Det är en bit att gå till stranden, men när man väl kommer dit är den mysig och finns lä-plats om det blåser. Bra krabbfiske-möjligheter och klättra på berget tyckte vår fyraåring var kanonkul.

Vi tycker det ör en lugn, trevlig camping om man vill koppla av, eller om man har barn som gillar lekplats, för den är också jättebra.

Tack matildabjork
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Rent och snyggt. Lite långt till bad, men fint och rymligt när man väl är framme. Sand och dy om vartannat. Lugn camping överlag. Mycket tillmötesgående och trevlig personal. Att servicehuset ibland kan kännas föråldrade kompenserades genomgående av hygieniska och snyggt städade utrymmen. Vi märkte inte av några köer varken till dusch, toa eller kök.

Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Andreas B
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Dyrt, smutsiga servicehus och långt till allt (det lilla som finns)
Många större campingar har slutat med att ta betalt våder för el och varmvatten, men inte här.
Campingen är avlång så det betyder långa avstånd till det mesta. Bad 1,5km.
Den lilla byn Stocken har varesig café eller restaurang att erbjuda.
Gillar man sitta på en klippa och titta eller långa vandringar så är väl denna camping för dig, annars finns det bättre.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack andreaslQ235YX