1 639 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 26 apr.
Ingen förskottsbetalning krävs
Ebba H
Växjö, Sverige
Jättenöjda!
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 jan. 2024
Vi är supernöjda med vår övernattning på hotellet! Fantastisk utsikt, härligt spa och väldigt trevlig lounge på nedervåningen av spaet. Även middagen var toppen och vi blev supermätta på vår 2-rätters meny. Rekommenderar starkt!
Datum för vistelsen: januari 2024Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
1 100 kr
    1 094 kr
    1 116 kr
1 275 kr
Frukost ingår
Studio på Hotell Zäta Longstay i Östersund.
895 kr
  • Tripadvisor
7.7 km från Frösö Park Hotel
Visa fler hotell i Frösön
Omdömet skrevs 5 januari 2024

Mycket bra, baren var lite tråkig och personalen lite otrevlig. Goda men små drinkar. Annars allt super toppen under vistelsen. Spa personalen samt hela spa upplevelsen var 11/10 stjärnor. Härligt med mycket snö

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Jesperekstrom
Lina Hansson, Gästservice/reception på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2024

Tack Jesper för din feedback! Vi hoppas du får möjlighet att besöka oss snart igen.

Omdömet skrevs 3 januari 2024

Servicen, maten, lugnet! Den totala avkoppling! Skön säng med härliga kuddar! Behandlingen nere på Spa så oerhört bra!
All professionell och trevlig personal! Börjar med receptionen trevlig och välkommande sen serveringspersonalen och dom i baren, så Oerhört trevlig och gullig! Sen personalen nere på Spa, super duktiga och snälla! Städerskan på vårat plan super gullig!
Rent och fint på
Rummet!! Maten superb!
Ett av mina absoluta favorit ställen att åka till!

Tack fridawennberg84

Jippie vad glada vi blir att du verkar ha haft en riktig toppenvistelse hos oss 🥰

Vi hoppas att du lämnade fylld med ny energi, det är nämligen det vi vill efter ett besök hos oss.

Kom snart tillbaka för att höja eller sänka pulsen och fylla på med ännu mer energi ❤️

Omdömet skrevs 19 december 2023 från mobil enhet

Blev inte så imponerad av utsidan men blev glatt överraskad när jag klev innanför dörrarna.
Vacker inredning, lugn skön stämning, trevlig personal.
Checkade in och rummet va toppen. Fanns inget att klaga på alls🙂 Jag som är kräsen.
Underbar säng, bodde i rum 408.
Täcken va grymt sköna.
Rent, fräscht och schampo, balsam, tvål och bodylotions finns.

Testade spa.
Underbar stämning. Köpte en räkmacka och provade vita vinbär, Mums.

Frukosten va bland den bättre jag varit på.
Finns allt och lite till.
Personalen Underbar!
Tack för en kanonbra upplevelse.
Återkommer

Restyp: Reste ensam
Tack bodaasa

Omdömet skrevs 12 december 2023

Ett hotell som har ett topp läge och som kan erbjuda allt från hård fysisk aktivitet till ett fantastisk lugn i spa miljö, otrolig service i både receptionen och restaurangen. Toppklass på gymmet, ett av dom bättre och större hotellgym som finns 👌

Tack proglobalkonsulting
Lina Hansson, Gästservice/reception på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2023

Tack vad glada vi blir att höra att du haft det bra hos oss. Hoppas vi får se dig är igen snart för att höja eller sänka pulsen.

Omdömet skrevs 30 november 2023

Fint hotell med bra spa-anläggning och härlig restaurang. Servicenivån från personalen genom trevligt och personligt bemötande från ALL personal på hela hotellet gjorde att det blir full pott i betyget. Vi kommer tillbaka :)

Datum för vistelsen: november 2023
Tack hillevi882
Lina Hansson, Gästservice/reception på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2023

Vad glada vi blir att du haft det bra hos oss, hoppas vi får se dig här snart igen.