Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Expedia.com161 US$
eDreams185 US$
CheapTickets161 US$
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Ett hotell med fantastisk vy och avslappnande SPA. Var i Östersund på jobb med stressiga arbetsdagar. Och hotellets SPA var ett fantastiskt tillfälle att låta arbetsdagens stress rinna av en. Mycket nöjd

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack timoskoog
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2021

Stort tack för fin recension och vad härligt att höra att du fick återhämtning och avkoppling under ditt besök. Varmt välkommen tillbaka snart igen för att höja eller sänka pulsen.

Omdömet skrevs 21 februari 2021

En fantastisk eftermiddag i Spa följt av en supergod trerätters middag i restaurangen med utsikt över fjällvärlden. Rummet höll hög standard och sängarna väldigt sköna. En lugn och vacker morgon, sol över fjällen, Frukosten var precis Loka bra som övrigt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack sonbritt
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2021

Stort tack för ditt fina omdöme - Det värmer att ni haft en härlig vistelse när ni besökte oss.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka för att höja eller sänka pulsen.

Omdömet skrevs 21 januari 2021

Alltid lika trevlig personal på detta fina spa hotell.
Personalen är jätte hjälpsamma
Rent och snyggt. Lätt och gratis att parkera. El stolpar till de som har elbil som är gratis.
Jätte fina rum. Nära flygplatsen

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 207jonasb
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2021

Stort tack för fint omdöme och så härligt att du haft de bra hos oss och visst är det toppen att både kunna fylla på sina egna batterier och bilens samtidigt under ett besök ;).

Vi hoppas få välkomna dig snart igen, vänliga hälsningar!

Omdömet skrevs 12 januari 2021

Ett jättefint hotell med toppenläge på Frösön. Tyvärr lämnade vi hotellet besvikna då vi inte fick möjlighet att besöka deras spaanläggning då vi fick fel information i receptionen. När vi skulle besöka det på söndagen var det stängt. Men såklart kan det uppstå missförstånd ibland och därför kan min recension bli lite missvisande. Som ni säkert ser så får hotellet toppbetyg av många besökare annars. Hoppas vi får möjlighet att ge hotellet en ny chans vid ett annat tillfälle.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack B5334WIdaniell
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2021

Hej!
Stort tack för ditt fina omdöme - trots lite miss i kommunikationen och såklart så trpkigt att ni inte fick möjlighet att besöka vårt superfina spa - vis nästa besök så är det ett måste och vi önskar er varmt välkommen tillbaka för att höja eller sänka pulsen.

Varma hälsningar Karin, Receptionen

Omdömet skrevs 28 december 2020

Detta är ett ställe som är väl värt ett besök. Vi fick ett Superior-rum med fin utsikt och på rummet fanns det vanliga man kan önska sig, men inget extra. Spaavdelningen var ganska liten men av hög kvalitet. Där var dock ingen trängsel, kanske p.g.a. att alla gäster blev tilldelad en tid. Såväl kvällsmenyn som frukosten var god och jag var absolut nöjd, men inget som stack ut. Jag kan absolut tänka mig att återvända.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack jonathanhF4528PZ

Hej!
Stort tack för ditt fina omdöme - Det värmer att se att ni verkar haft en härlig vistelse när ni besökte oss.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka för att höja eller sänka pulsen.

Varma hälsningar Karin, Receptionen