Travelocity
SPARA 29 US$
Orbitz.com
eDreams185 US$
Omdömet skrevs 21 januari 2021

Alltid lika trevlig personal på detta fina spa hotell.
Personalen är jätte hjälpsamma
Rent och snyggt. Lätt och gratis att parkera. El stolpar till de som har elbil som är gratis.
Jätte fina rum. Nära flygplatsen

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 207jonasb
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2021

Stort tack för fint omdöme och så härligt att du haft de bra hos oss och visst är det toppen att både kunna fylla på sina egna batterier och bilens samtidigt under ett besök ;).

Vi hoppas få välkomna dig snart igen, vänliga hälsningar!

Omdömet skrevs 12 januari 2021

Ett jättefint hotell med toppenläge på Frösön. Tyvärr lämnade vi hotellet besvikna då vi inte fick möjlighet att besöka deras spaanläggning då vi fick fel information i receptionen. När vi skulle besöka det på söndagen var det stängt. Men såklart kan det uppstå missförstånd ibland och därför kan min recension bli lite missvisande. Som ni säkert ser så får hotellet toppbetyg av många besökare annars. Hoppas vi får möjlighet att ge hotellet en ny chans vid ett annat tillfälle.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack B5334WIdaniell
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2021

Hej!
Stort tack för ditt fina omdöme - trots lite miss i kommunikationen och såklart så trpkigt att ni inte fick möjlighet att besöka vårt superfina spa - vis nästa besök så är det ett måste och vi önskar er varmt välkommen tillbaka för att höja eller sänka pulsen.

Omdömet skrevs 28 december 2020

Detta är ett ställe som är väl värt ett besök. Vi fick ett Superior-rum med fin utsikt och på rummet fanns det vanliga man kan önska sig, men inget extra. Spaavdelningen var ganska liten men av hög kvalitet. Där var dock ingen trängsel, kanske p.g.a. att alla gäster blev tilldelad en tid. Såväl kvällsmenyn som frukosten var god och jag var absolut nöjd, men inget som stack ut. Jag kan absolut tänka mig att återvända.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack jonathanhF4528PZ

Hej!
Stort tack för ditt fina omdöme - Det värmer att se att ni verkar haft en härlig vistelse när ni besökte oss.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka för att höja eller sänka pulsen.

Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Vi hade en fantastisk vistelse på Frösö park! Fick ett fint rum med utsikt över bergen och njöt av ett spa som bland annat har en kallbassäng, en favorit för mig! Fantastisk mat och framför allt helt otrolig service från köket. Jag har (en hel del) specialkost och har aldrig blivit bemött på ett lika fint, anpassat och personligt sätt från framför allt kökspersonal men även från receptionen. Jag hade telefonkontakt med köket och blev även visad i köket vad jag skulle få äta. Och allt smakade supergott! Kan inte annat än varmt rekommendera Frösö park. Bara positiva upplevelser, inte ett endaste litet minus. Tack för en oförglömlig helg! Vi pratar fortfarande varmt om vår aprilhelg.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack sofiej767

Hej!
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka för att höja eller sänka pulsen.

Omdömet skrevs 13 december 2020

Jätte nöjd med hela vistelsen. Fint o rent överallt. Trevligt bemötande och bra svar på dom frågor vi ställde.
Bra avstånd med tanke på rådande Covid-19 situation.
Mysigt o lugnt spa.
Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack kickanolofsson
Karin Wiklund, Marknadsföring på Frösö Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2020

Stort tack för din fina recension - härligt att höra att ni haft de bra hos oss, varmt välkommen att besöka oss snart igen.