“En salig Mix”

Tages Konditori och Kök
Rankad som nr 1 av 10 Restauranger i Frösön
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering
Beskrivning: Tages är ett familjeföretag för oss är service mycket viktigt och gästen ska alltid känns sig hemma hos oss. Vi gör att från våra egna hamburgare till nyttig och god mat. När magen är full erbjuder vårat konditori goda desserer eller smarigt matbröd att ta med sig hem. Här är det alltid mycket folk i rörelse. Varmt Välkommen in!
Omdömet skrevs maj 10 2017

Stället med mycket stammisar, här kan du äta och fika hela dagen. Egna hamburgare på meny samt konditori med eget bageri.

Tack Jonas N

Omdömet skrevs februari 13 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med jättegoda hamburgare. Deras a la carte är också bra. Finns även en massa godsaker att köpa då det också är ett konditori.

Tack AckeG
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Ett av Östersunds klassiska hak som genomgått en metamorfos från flottigt gatukök till tredigt hamburgerställe. Goda hemlagade hamburgare som serveras i egenproducerat bröd. Rekommenderas verkligen.

Tack Jabbonius
Omdömet skrevs december 12 2016

Fullt med folk och manga middagsgäster. Jag tror att detta ställe är ett av få där vanligt folk kan äta vardagsmiddag utan att bli ruinerade! Trevlig buffe!

Tack stefanberndt2016
Omdömet skrevs november 27 2016 från mobil enhet

Konditori med goda kakor och god mat. Erbjuder något för alla smaker o funkar bra med barn. Rekommenderar deras hamburgare.

Tack Henke_721

Resenärer som tittade på Tages Konditori och Kök tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Tages Konditori och Kök? Berätta vad du tyckte!