“Fantastiskt!”

Våffelmakeriet & Second hand
Rankad som nr 6 av 24 Restauranger i Gustavsberg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Unik miljö där möbler och inredning är till salu. En del av arvet från gamla fabrikens tid! Gudomliga våfflor, bra priser och utmärkt service. Som plus i kanten har de ett lekrum för barn och en braskamin. Älskar detta ställe!

Datum för besöket: december 2019
Tack Sofia F

Omdömet skrevs 4 mars 2019 från mobil enhet

Goda våfflor om än åt det dyrare hållet. Har både sylt med grädde och maffiga matvåfflor med bla lax och potatis.

Datum för besöket: mars 2019
Tack diem2016
Omdömet skrevs 19 januari 2019

I gammal miljö med charmig inredning i centrala Gustavsberg serveras våfflor som antingen är matiga eller mer sliskiga. Mycket stora portioner! Vi hade lätt kunnat dela på våran för att orka äta upp till lunch. Mysig trädgård. Går att köpa inredningen. Trevliga som jobbar där!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack lindatG5284YB
Omdömet skrevs 8 december 2018 från mobil enhet

Supergoda (och stora) våfflor för alla smaker; klassisk med grädde och sylt, eller varför inte med glass och annat gott. Flera matvåfflor med bl.a. lax eller prosciutto. Charmig miljö och säkert helt fantastiskt på sommaren. Ett extra stort plus för barnrummet som gjorde att man kunde njuta av en våffla utan att passa på barnen varenda sekund!

Datum för besöket: december 2018
1  Tack 330niclask
Omdömet skrevs 3 december 2018

Jag äter aldrig våfflor då jag aldrig har gillat det och väl på våffelmakeriet så fanns det inte så mycket mer än våfflor så jag åt en matvåffla. Mitt livs första mattvåffla med lax som smakade ypperligt. Gick dit en annan dag med dottern och tog en kaffe och dessertvåffla som också var god. Mina livs bästa våfflor i kombination med bra kaffe i en charmig miljö. Det fanns inte så mycket att klaga på. Hade varit kul med fler bakverk men de kanske kommer.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack N7291UStobiass

Resenärer som tittade på Våffelmakeriet & Second hand tittade också på

Gustavsberg, Stockholms län

Besökt Våffelmakeriet & Second hand? Berätta vad du tyckte!