“Hämtade hämtmat”

Lägg till den.
Felino
Rankad som nr 15 av 24 Restauranger i Gustavsberg
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Alltid trevliga, bjuder på kaffe medsb man väntar på maten. Fin kvalité och bra pris på maten! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sofia F

Omdömet skrevs 16 juni 2019

Måste nog säga att detta måste va den sämsta räksalladen jag har köpt någonsin att servera räkor som är så dåliga är för mig ett gåta! Totalt smaklösa här handlar jag aldrig mer!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Michel K
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

En bra pizzeria med bra service. Man kan få i princip vad man vill om man bara frågar. Tyvärr mitt i en byggarbetsplats just nu men vad gör väl det.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Patrick E
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Väldigt goda pizzor och kebab. Kebabbrödet gör de av pizzadeg på plats. Väldigt stora och utsökta kebaber. Pizzorna är välsmakande och saftiga, kan bli lite väl flottiga om man tar salami tillsammans med bea.

Datum för besöket: maj 2018
Tack diem2016
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Allt smakar super! Pizzan är kanon med lagom tjock botten och bra med pålägg. Favoriten är avokadosalladen som serveras med varmt bröd. Kebabrullen går att dela på två :-)

Datum för besöket: december 2017
Tack thereses800

Resenärer som tittade på Felino tittade också på

Gustavsberg, Stockholms län

Besökt Felino? Berätta vad du tyckte!