“Mysig restaurang i skärgårdsmiljö!”
Omdöme om R'n'R Diner

R'n'R Diner
Rankad som nr 3 av 24 Restauranger i Gustavsberg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

En fin restaurang med en bra meny. Lagom rätter där det finns supergod risotto och supergod hamburgare! Jätte bra service och ett ställe som testar nya smaker!

Datum för besöket: december 2019
Tack Sofia F

Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Sällskap på sex personer som åt pizza, hamburgare och pasta. Allt var vällagat med fina råvaror, lägg därtill en trevlig serveringspersonal, blir fler besök här.

Datum för besöket: januari 2020
Tack sargon_2016
Omdömet skrevs 28 december 2019

Favorit ställe, har varit utomlands ett tag, hemma och käkade lunch rekommenderar lasagne, bättre än när jag var i Italien här trivs man trevlig personal och mysig miljö
Utsikten får man på köpet över vackra Gustavsberg hamn ⚓

Datum för besöket: december 2019
Tack 701perh
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang och igår blev det deras supergoda pizza. Ett stort plus är att hunden också är välkommen

Datum för besöket: november 2019
Tack monicaisakssonstrand
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket bra lokalt ställe. Deras scampi-pasta är troligen den bästa jag ätit någonstans. Och jag har ätit en del sådana. Toppklass.

Deras smashburgare på nya menyn är också av hög kvalité. Dessutom ska deras ceasarsallad vara mycket god enligt en som åt den i mitt sällskap. Utöver det mysigt ställe, fin utsikt och trevlig personal med resonabla priser för att vara Sverige och Stockholms-området.

Rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 90kente

Resenärer som tittade på R'n'R Diner tittade också på

Gustavsberg, Stockholms län

Besökt R'n'R Diner? Berätta vad du tyckte!