“Gulligt café med fin utsikt!”
Omdöme om Café Tornhuset

Café Tornhuset
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Gustavsberg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Ett gulligt café med fin utsikt över farstaviken. Erbjuder bra lunch och mycket fika. Finns även nyttiga alternativ vilket är ett stort plus!

Tack Sofia F

Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Vi var där för att äta lunch. Inte så jättemycket att välja på men god mat och rejäla portioner. Prisnivån var också okej för en lördagslunch.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Thomas W
Omdömet skrevs 9 september 2019 från mobil enhet

Detta fik som ligger vid småbåtshamnen har en strid ström av besökare. Det förtjänar man. Goda smörgåsar och bakverk. Rask och trevlig betjäning. Sommartid finns en trevlig uteservering.
Minus för att man inte plockar och dukar av borden.

Datum för besöket: september 2019
Tack 490satishs
Omdömet skrevs 1 september 2019

Gott fikabröd och latte men sååå tråkig mat. Salladerna är som hämtade från 1995, vem gör ens sallad med isbergssallad längre? Väldigt synd för allt annat är väldigt trevligt.

Tack Jhnsven
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Detta klassiska fik har goda bakverk ock smörgåsar. En hemtrevlig miljö är ett plus liksom personalen.

Tack 145ragnarc

Resenärer som tittade på Café Tornhuset tittade också på

Gustavsberg, Stockholms län
Gustavsberg, Stockholms län

Besökt Café Tornhuset? Berätta vad du tyckte!