3 051 kr
Jenny L

Superb

Omdöme om Hooks Herrgård
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 apr. 2024
Trerättersmiddagen var en konstnärlig upplevelse av smaker. Något konstigt med potatismos till oxfilén när allt annat var så avancerat. Hotellrummet hade alla bekvämligheter. Spa-avdelningen hade hög service. Bra med fri tillgång till dricksvatten.
Datum för vistelsen: april 2024
Tips för att välja rum: Rummet var varmt så öppna fönstret innan du lägger dig.
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Therese Edberg, MarketingHooks Herrgård, svarade på det här omdömet
Svarade för 4 veckor sedan
Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss, vi är glada över att du trivdes hos oss och hoppas att vi snart ses igen.
1 239 kr
1 183 kr
    1 183 kr
14.2 km från Hooks Herrgård
Restaurang
Booked a night at these cabins to split up the drive from Stockholm to Gothenburg.
    642 kr
  • Lol.travel
21.1 km från Hooks Herrgård
Visa fler hotell i Hok
Omdömet skrevs 13 april 2024

Väldigt skön spa upplevelse på kvällen.
Bra service och trevlig personal.
Maten är väldigt god , dock var frukosten lite step ner från maten.
Ett bra val av dryck med ok prislapp.
Fina och mysiga lokaler och omgivningen av natur och vatten gör att vistelsen höjs en nivå till.

Tack Petter A
Therese Edberg, Marketing på Hooks Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2024

Tack för att du tog dig tid till att dela med dig av upplevelsen hos oss. Tråkigt att frukostnivån inte kändes bra, hoppas att du inte missade den varma buffén inne i köket. Annars får du ta dig en titt på den vid ditt nästa besök.

Omdömet skrevs 13 april 2024 från mobil enhet

Mycket trevligt besök. Spat var mysigt och trevligt, rent och fräscht. Det var ”lagom” många besökare när vi var där så det fanns alltid plats i poolerna mm. Rummen fina, ombonade och verkade ganska nyrenoverade. Middagen på kvällen var jättebra! Flera rätter att välja bland och allt vi valde smakade utsökt. Vinpaketet till var pricken över i. Personalen var trevlig och hjälpsam.

Tack LindaJ2200

Tack för ett detlajerat omdöme, vi är glada att du trivdes hos oss och hoppas att vi snart får välkomna dig hit igen.

Omdömet skrevs 7 april 2024 från mobil enhet

Ett av det bästa spa som vi haft. Bassäng inne och varma poler ute, en med massage. Tre olika typer av bastu, men den finska bastun kunde vi ej utnyttja då vi vill ha hög fuktighet genom att kasta vatten på stenarna. Vi fick ta hänsyn till andra gäster. Tre rätters middag av högsta klass, huvudrätten var utsökt, har aldrig ätit godare. Rum av budgetkvalitet, men rummet var inte av huvudokus för oss.

Rumstips: Boka spa på ankomstdagen och behandling på avresedagen. Om du bokar spa på avresedagen plus behandling blir det uppstyckat.
Tack Leif S
Therese Edberg, Marketing på Hooks Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2024

Tusen tack för fina ord, vi är glada över att ni trivdes hos oss. Hoppas att vi får möjlighet att välkomna er snart igen.

Omdömet skrevs 6 april 2024 från mobil enhet

Kom på fredagseftermiddagen och gymmade en stund sen avnjöt vi en fantastisk 3-rätters, med god mat och dricka, och en jättegod och din frukost, förmiddagen med spa och ett dopp i sjön. En fantastisk upplevelse på alla sätt. Kan verkligen rekommenderas.

Tack Caroline E

Tack för att du tar dig tid för att skriva några ord om din vistelse hos oss. Det betyder mycket för oss och vi är glada för att du rekommenderar oss till andra. Hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig snart igen.

Omdömet skrevs 5 april 2024

Arbetar som föreläsare och har ibland kunder som har den goda smaken att lägga sina konferenser på Hook. Det är mina bästa dagar :) Det finns inget bättre ställe i Sverige! Servicen, konferensanläggningen, maten, personalen, omgivningarna! Alltid fullträff i alla delar. Brukar boka ett dygn extra bara för att om jag har möjligheten.

Tack NorthStar03671289641

Wow, tack snälla du för fina ord. Vi sträcker på oss lite extra och tar emot beröm. Vi är glada över att du trivs hos oss och ett extra dygn är du såklart värd i samband med konferensen.