eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Destinia.com
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vacker herrgårdsmiljö. Fint o h fräscht Spa. Utsökt mat. Middagen var riktigt god. Välfylld frukostbuffé. Jättetrevlig personal. Fina rum. Absolut inget att klaga på.
Vi kommer gärna tillbaka och rekommenderar Hooks herrgård med varm hand.

Tack Travelgirl2012189831
Therese Edberg, Marknadsföring på Hooks Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Tack för fina ord och för att ni delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi ser fram emot att välkomna er igen.

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Smutsigt rum, sunkigt och litet. Fanns ingen som jobbade i receptionen på kvällen när man märkte det.

Skrev en recension men fick aldrig svar på deras hemsida. La över 12000 på en kväll med behandlingar, trerätters och spa men mycket missnöjd. Fin utsikt dock

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack LinneaB187
Therese Edberg, Marknadsföring på Hooks Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Hej Linnea. Det ska finnas personal för att serva våra gäster kvar en bit in på natten, innan vårt journummer tar över så detta måste vi naturligtvis titta närmare på. Av någon anledning har inte heller recensionen du skrev kommit fram, men vi skulle gärna vilja ta del av din feedback. Vänligen kontakta oss igen på marknad@hooksherrgard.se så att vi kan reda ut vad som blivit fel.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Efter 2 dygn har vi verkligen försökt finna något att klaga på. Tyvärr hittade vi inget. En helt perfekt vistelse av hög kvalitét både på boende, golf, måltider och service
En ren upplevelse som tillgodosåg alla våra önskemål man kan tänka sig
Jan Berglund m familj

1  Tack JanB3653
Therese Edberg, Hotelldirektör på Hooks Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Tack för fina ord Jan. Vi är glada över att ni inte hittade något att ge negativ feedback på och hoppas att vi snart har möjlighet att välkomna er åter :)

Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Bodde tors till lördag med både golf och spa. Lite trist att bo i annexet bredvid padelbanorna men väldigt sköna sängar.
Herrgården serverade inte lunch och vi blev hänvisade till golfrestaurangen som är en ren katastrof, dålig mat, ful lokal, som att äta i ett äckligt cafe på en idrottshall och dålig service, hemskt!
Kvällsspa där vi fick info att vi kunde äta och en trevlig barmeny fanns, men köket var stängt?? Chillinötter till middag blev sådär.. Bra Spa.
Golfbanorna är jättefina och middagen på herrgården var riktigt bra, fin frukost.
Överlag bra men kunde höjt sig mer.

Tack malsko01
Therese Edberg, Marknadsföring på Hooks Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Tråkigt att ni inte uppskattade vår golfrestaurang, denna feedback är ny för oss då vi oftast får bra betyg även i Bistron. Servicen ska vi naturligtvis titta närmare på varför den felade under er vistelse.

Jag ber om ursäkt för att informationen felade angående mat i spa under kvällstid. Tyvärr har vi inte kunnat erbjuda full meny under kvällen i sommar. Vi tar med oss dina tankar för att höja upplevelsen ett snäpp till.

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Maten är fantastisk och boendet är helt suveränt
Trevliga golfbanor. Vi njuter varje gång och kommer gärna tillbaka. Morgondoppet i sjön är.guld värt. Rekommenderas verkligen. Står högst på önskelistan

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack EvaN105

Vad roligt att ni trivs hos oss. Vi är mycket tacksamma att du rekommenderar oss till andra.
Hoppas att vi snart ses igen.