“Så besviken på lunchen”
Omdöme om Salta Kvarn AB

Salta Kvarn AB
Rankad som nr 2 av 2 Kaffe och te i Järna

Dyrt och dåligt. Snålt med otroligt små portioner. Knappt en fjärdedels, tunn ostpaj för 119 kr. Väldigt liten pizza för samma pris. Bröd och kaffe ingår ej i dagens. Bad om bröd och fick då en tunn skiva. Undrar verkligen hur man tänker när man i övrigt har så fina produkter i shopen och eget bageri...

Datum för besöket: maj 2021
Tack 122carinae

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Vi beställde en vegetarisk surdegspizza som kostade 119 kr och blev väldigt negativt överraskade att den var: 1. väldigt liten
2. det var vanligt arabisk tunnbröd och inte surdegsbotten som vi förväntade oss
3. det var bara ost och ett par tunna skivor av blomkål på den, inget mer, trotts att han som gjorde och solde pizzan till oss sa att den ska vara lyxig. Således skulle kosta inte mer än 50 kr u nästa fall.
Man känner sig förbluffad...
Rekommenderas inte!

Datum för besöket: maj 2021
Tack NuneA44
Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

Passade på att att äta lätt lunch i samband med handling i Butiken. Valde Pizza Bianco. Visade sig vara tunnbröd med tomatsås. Ej prisvärt. Tveksam smak på pizzan. Stämmer inte ihop med produktkrav i kvarn och butik. Dålig koll på antalet gäster i restaurang.

Datum för besöket: april 2021
Tack JanQv
Omdömet skrevs 28 december 2020 från mobil enhet

Att besöka Saltå kvarns butik på sommaren och deras utekafé är en upplevelse men att komma på vintern och besöka samma ställe är helt annorlunda. Butiken är alltid en fantastisk upplevelse med alla fina ekologiska produkter.
När vi handlat tänkte vi ta en fika 1 trappa ner. Vilken besvikelse! Tom i hyllorna och ingen person som serverar. Servitören kommer efter 5 min och ursäktar sig med att han har en stor nyårsbeställning. Tyvärr har han glömt att han har ett kafé och gäster. Försökte beställa en saffransbulle från menyn och fick ett irriterat svar att den kan jag gå och köpa 1 trappa upp.
Oengagerade och tråkigt inte ens kaffet smakade gott!

Datum för besöket: december 2020
Tack 683bengtl
Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Mysigt ställe som säljer ekologiska och närproducerade varor. Och i caféet finns bröd, hembakt och wraps. För oss veganer fanns en jättegod vegansk wrap.

Datum för besöket: juli 2020
Tack D14EEninab

Resenärer som tittade på Salta Kvarn AB tittade också på

Järna, Stockholms län

Besökt Salta Kvarn AB? Berätta vad du tyckte!