“Ekologiska produkter i massor!”
Omdöme om Salta Kvarn AB

Salta Kvarn AB
Rankad som nr 1 av 2 Kaffe och te i Järna
Omdömet skrevs 1 april 2018

Saltå kvarn är ett måste om du gillar ekologiska produkter. Allt du kan köpa här som, mjöl, bönor, mjölk och bröd är utvalt med största omsorg och är rakt igenom ekologiska. Priserna är för den skull inte högre. Servicen är utmärkt och personalen är mycket hjälpsam och trevlig.

Tack Göran H

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Genuint ställe, klockrent för ekoligisk-fanatikern. Men också för oss andra som uppskattar en fräsch matbit
Lunch serveras fram till 1400, när vi kom kl1330 så var såväl dagens soppa som vildsvinstoasten slut. Lite surt☹
Inte heller fick vi gratis kaffe som plåster på såren ☹☹
Vi körde rödbetstoast resp macka ned kikärtsröra. Vilket smakade mycket bra
Trevlig butik/bageri med bra utbud
Vi ska komma tillbaka och ta en fika här till sommaren
Summarum
Väl värt ett stopp om ni är ute och åker på E4:än mellan Södertälje-Nyköping

1  Tack kristoffer h
Omdömet skrevs 24 oktober 2017

Trevligt ställe att stanna på och äta lunch och passa på att fylla på lagret av havregryn och mjöl. Åt en väldigt god soppa till lunch och brödet till var gott.

Tack Johan B
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Vi tog en tur med MC från Ekerö till Saltå kvarn som vi har hört mycket om. Kaffe och en god smörgås som lunch på fiket i solen. Mycket trevligt. Sen ett besök i butiken där vi köpte lite smått och gott. Detta ställe är väl värt ett besök.

Tack Ralf W
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Ett besök på Saltå Kvarns café är ett måste om man är i trakterna. Kakor med lite tuggmotstånd och stora chokladbitar i samt en trekantig kaka som var någonting mellan en toscakaka och snickers. Det fanns en trevlig och lummig trädgård att sitta och fika i. Sedan ett inköp av matbröd och lite andra produkter i den fina butiken. Det här var mitt första besök hos Saltå Kvarn och hit kommer jag att återvända.

Tack Nonno H

Resenärer som tittade på Salta Kvarn AB tittade också på

Södertälje, Stockholms län

Södertälje, Stockholms län

Besökt Salta Kvarn AB? Berätta vad du tyckte!