eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Fantastisk brunch med allt man kan önska. Mycket trevlig, välkomnande och serviceinriktad personal. Coronasäkrat med avstånd, tillgång till handsprit, handskar mm. All personal bar munskydd. Toppbetyg för mat, miljö och service.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 383jenny
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket märkligt ställe med en restaurang under all kritik! Vår servitör var trots detta helt suverän. Det borde dessutom framgå mycket tydligare vid bokning/hemsida att det ägs av sossarnas ungdomsförbund.

Vi kommer inte tillbaka, trots att stället ligger fantastiskt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack famLundberg
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Hängde på låset, äntligen skulle de öppna efter semestertider och coronarädsla för oss gäster! Så proffsigt de gjorde vår lunch. Behörigt avstånd till andra gäster. Mycket trevlig kvinnlig servitör. Allt serverades med ett leende vid bordet. Champinjonsoppa, kungsflundra, fin sallad. Så gott!
Maten, personalen, den underbara utsikten.
Jag vill verkligen rekommendera ett besök!
Maria, den 3e augusti.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack mariazC4446ZW
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell/ BoB. Fina rum men dåliga kuddar. Egen liten sandstrand , badbrygga och stor bastu. Lugnt och skönt område. Vacker utsikt från restaurangen ut över sjön Yngern. Bra frukost med gröt. Om man vill ha middag måste den förbeställas. Annars finns några enkla rätter. Finns en eka att hyra för liten summa.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack MVGB
Omdömet skrevs 18 februari 2020

Var här på kurs i fyra dagar och njöt så himla mycket av både miljön och maten. Hotellet med konferens möjligheter ligger otroligt vackert och det är tyst och lugnt. Det finns promenadstråk om man har tid att ta en promenad eller löprunda.
Maten var otroligt bra både på frukosten och lunch/middag. Mycket hemlagat och riktigt bra kvalitet.
Det som drar ner lite på betyget är rummet som inte hade ordentliga mörkläggningsgardiner och som troligtvis aldrig hade renoverats. I alla fall inte det boendet jag hade. Rummet var annars ganska stort och det var rent och fräscht och säng och kuddar var sköna.
Skulle gärna komma tillbaka hit på kurs och då också få möjligheten att prova bastun.

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack HMPR
Safari814650, VD på Bommersvik, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2020

Åh vad roligt att du trivdes så bra hos oss! Det är precis så vi vill ha det. Extra roligt är att också kunna berätta för dig att vi under året kommer påbörja en uppfräschning och renovering av våra hotellrum.
Varmt välkommen tillbaka!