“Besviken”

Kylen
Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Klädesholmen
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Beställer en pizza 149 kr och när den kommer in så är det dålig pizza botten burk räkor och burk kräftstjärtar på, dessa har man bara slängt på på pizzan innan man ens har låtit dom rinna av vilket gjorde att pizzan blev blöt, denna resturang lever inte upp till mina förväntningar.

Tack ElisabethB327

Omdömet skrevs 24 juni 2017

En pizza för 149 kr borde vara mycket bättre, urdålig botten, lite ost, burkräkor o kräftstjärtar i saltlake som inte ens runnit av utan serveras blöta ovanpå. Lite bättre måsta man kunna begära när man tar med gäster hit. Har hört positiva saker tidigare, men ack så besviken.

Tack Nordbergare
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Enkelt men mycket gott och trevligt! Åt en jättegod torskrygg!! Ekovin gav extra + poäng! Vi återkommer med all säkerhet!!

Tack h0lvik
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Lokalbefolkningens favoritställe - iallafall mitt. Hit promenerar eller cyklar jag så fort vädret tillåter. Uteserveringen måste ha ett av västkustens absolut bästa lägen. Västerläge i lugn klassisk kustmiljö. Här njuter jag verkligen.
Räkmackan som tidigare haft en hög skrytfaktor, och vänner rest långväga för, är förvisso lika god men nu är den betydligt mindre och till samma pris. Hmmm. Hoppas på ändring när de nya trevliga krögarna blivit lite mer varma i kläderna.
Kylen har en otrolig potential med sitt läge. Om jag fick önska skulle nya möbler/inredning och den större räkmackan stå högst på listan men kanske inte till priset av högre priser.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack Ann-Louise S
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Att äta granne med havet får en helt ny innerbörd här. Kylen är som namnet låter en gammal kyl där man förr tog emot fiskebåtar för att sedan kyla ner fångsten. Jätteläcker lokal och uteservering. Dock verkar uteserveringen vuxit ur köket, för man får vänta otroligt länge på maten!

Datum för besöket: juni 2016
2  Tack supersara1

Resenärer som tittade på Kylen tittade också på

Klädesholmen, Västra Götalands län
Skärhamn, Västra Götalands län

Skärhamn, Västra Götalands län
Rönnäng, Västra Götalands län

Besökt Kylen? Berätta vad du tyckte!