“Så otroligt besviken.”

Kylen
Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Klädesholmen
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 24 juni 2017

En pizza för 149 kr borde vara mycket bättre, urdålig botten, lite ost, burkräkor o kräftstjärtar i saltlake som inte ens runnit av utan serveras blöta ovanpå. Lite bättre måsta man kunna begära när man tar med gäster hit. Har hört positiva saker tidigare, men ack så besviken.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Nordbergare

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Enkelt men mycket gott och trevligt! Åt en jättegod torskrygg!! Ekovin gav extra + poäng! Vi återkommer med all säkerhet!!

Datum för besöket: juni 2017
Tack h0lvik
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Lokalbefolkningens favoritställe - iallafall mitt. Hit promenerar eller cyklar jag så fort vädret tillåter. Uteserveringen måste ha ett av västkustens absolut bästa lägen. Västerläge i lugn klassisk kustmiljö. Här njuter jag verkligen.
Räkmackan som tidigare haft en hög skrytfaktor, och vänner rest långväga för, är förvisso lika god men nu är den betydligt mindre och till samma pris. Hmmm. Hoppas på ändring när de nya trevliga krögarna blivit lite mer varma i kläderna.
Kylen har en otrolig potential med sitt läge. Om jag fick önska skulle nya möbler/inredning och den större räkmackan stå högst på listan men kanske inte till priset av högre priser.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack Ann-Louise S
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Att äta granne med havet får en helt ny innerbörd här. Kylen är som namnet låter en gammal kyl där man förr tog emot fiskebåtar för att sedan kyla ner fångsten. Jätteläcker lokal och uteservering. Dock verkar uteserveringen vuxit ur köket, för man får vänta otroligt länge på maten!

Datum för besöket: juni 2016
2  Tack supersara1
Omdömet skrevs 29 augusti 2016

En mindre restaurang som ligger precis vid kajen på Klädesholmen .Inte så stort inne men vid en fin och varm sommardag finns en stor uteservering också.Mycket goda fisk och skaldjursrätter

Datum för besöket: augusti 2016
Tack tomaserik

Resenärer som tittade på Kylen tittade också på

Klädesholmen, Västra Götalands län
Skärhamn, Västra Götalands län

Skärhamn, Västra Götalands län
Rönnäng, Västra Götalands län

Besökt Kylen? Berätta vad du tyckte!