eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-30
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Här bor man inte bara. Här är man, njuter av byggnaden, inredningen och atmosfären. Vi fick en avkopplande eftermiddag i spaanläggningen och en fantastisk middag. Trevlig personal. Det var inte första gången vi var här. Detta är ett ställe vi återkommer till när vi behöver tanka energi och bli inspirerade!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack karinhbergstrom56
Jenny Birgersson, Gästservice/reception på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Hej Karin,

Vad glada vi blir av att läsa ditt fina omdöme som du lämnat efter din vistelse hos oss!
Vad roligt att vi är anläggningen du återkommer till för att tanka energi; det tackar vi ödmjukast för.

Tills vi ses nästa gång önskar vi dig en fortsatt härlig sommar.

Vänligen, all personal genom Jenny, Assisterande Hotellchef

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

En natt i detta härliga hotell med glaskonst. Mysigt att gå omkring och njuta av de härliga föremålen. Spaavdelningen är helt ok, lugnt och skönt. Rummen är specialdesignade av olika glaskonstnärer. Mycket bra mat i Glasbaren, frukosten var helt ok men inte toppklass.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Andersofpihl
Jenny Birgersson, Gästservice/reception på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2021

Hej,
Jag vill börja med att tacka dig för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme efter din vistelse hos oss.
Det gör mig glad att läsa att du har haft det bra hos oss.
Visst är det en speciell miljö med allt glas?
Om du har några tips på hur frukosten kan bli bättre, maila gärna vår food&bevarage manager Carmine på carmine.lobrace@kostabodaarthotel.se.

Önskar dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen tillbaka till oss.

Vänligen,
Jenny, Assisterande Hotellchef

Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Pga covid fick vi ett mail där vi skulle boka tid i spat. Vad som inte framkom i mailet var att barn inte fick vara där på ankomstdagen. Barn får bara vara i spat 7-9:30 eller 9:30-12 på avresedagen. Bokade tid på ankomstdagen 16-19 och fick bekräftat att det gick bra, men när jag ringer 2 dagar innan för att dubbelkolla visar det sig att det inte går.
Vi skulle åka vidare vid 10 dagen efter, så det var bara att boka av allt. Dålig information och dåligt bemötande.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Frijoh
Jenny Birgersson, Gästservice/reception på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2021

Hej,
Vad tråkigt att läsa om din upplevelse som inte blev som ni tänkt er.
För att kunna kolla vad som har hänt och följa upp skulle jag önska att du mailar mig på jenny.birgersson@kostabodaarthotel.se.
Jag hoppas att vi hörs.

Vänligen, Jenny, Assisterande hotellchef

Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Att se alla dessa utställningsföremål i glas var överväldigande. Hela hotellet var en utställning. Min fru och jag tyckte att allt var jättefint. Vi blev speciellt träffade av Ulrika Hydman-Vallien. Har inte intresserat mig för konst tidigare.
All mat var bra. Rummet var bra. Inget att klaga på där.
Skulle varit ngr fler laddstationer till elbilar.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Lars E
Jenny Birgersson, Gästservice/reception på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Hej Lars,

Stort tack för att du tagit dig tiden att dela med dig utav din upplevelse hos oss.
Vad roligt att du blivit glasintresserad efetr vistelsen hos oss. Det är verkligen som att vandra runt i ett galleri.
Vi tar till oss angående din synpunkt om fler laddstolpar för elbilar.

Önskar dig en riktigt fin sommar och hoppas att få se dig hos oss igen!

Soliga hälsningar, hela gänget på Kosta Boda Art Hotel genom Jenny, Assisterande Hotellchef

Omdömet skrevs 14 maj 2021 från mobil enhet

Helt otrolig service från start till slut, oerhört vänlig och tillmötesgående personal. Rummen var fräscha och fina, maten jättegod och spaavdelningen mer än tillräcklig. Rekommenderar verkligen ett besök här! Vi kommer definitivt komma tillbaka! :)

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 474azrab
Jenny Birgersson, Gästservice/reception på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej,
Ditt fina omdöme gjorde min måndagsmorgon!
Så otroligt roligt att läsa att vi lyckats leverera en fin upplevelse till er.
Ni är så välkomna tillbaka till oss!

Hälsningar, gänget på Kosta Boda Art Hotel genom Jenny, Assisterande Hotellchef