Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Jag har vid 3 tillfällen varit med jobbet på konferens och övernattat. På det stora hela är det ett mycket trevligt ställe. Fräscha rum, bra konferensavdelning, spa avdelning är mycket trevlig och nu har gymmet nya maskiner. Besvikelsen kommer i restaurangen som ska hålla hög klass. Jag har alla 3 gångerna blivit serverad samma förrätt trots att det är mer än ett år mellan besöken. Huvudrätten var mycket god och sen blev även efterrätten en besvikelse. Presenterad som saffranskaka (det var bara smulor med glass vi fick).

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 94_saj
JennyBirgersson, Receptionschef på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Hej,

Tack för att du tagit dig av din tid att skriva ett omdömme om oss.
Det gör oss glada att höra att dina vistelser till största del varit till belåtenhet.
Kul att läsa att du uppskattar uppfräschningen av vårt gym. Visst blev det bra?!

Vi uppskattar både riset och rosen av matupplevelsen.
Härligt att huvudrätten smakade bra!
Återkom gärna till mig på jenny.birgersson@kostabodaarthotel.se gällande vilken grupp du varit här med så ska jag undersöka detta med förrätten.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Varma hälsningar,
all personal genom Jenny, tf.hotellchef

Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt personal som gjorde allt för att vi skulle känna oss välkomna och fint hotell i förhållande till sin ålder...

Detta är dock inget hotell som man väljer för att åka på spa då det var för litet i förhållande till antal besökare och det minsta man kan begära av ett spa är nog ändå att det finns en om än så liten bubbelpool...

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 896magnusk
JennyBirgersson, Receptionschef på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Hej,

Vi vill börja med att tacka för att du har tagit dig tid att skriva en recension efter din vistelse hos oss.
Det är uppskattat då det hjälper oss att bli bättre på det vi vill vara bäst på - att ta hand om er gäster.
Vi blir därför otroligt glada av att läsa att personalen har upplevts som serviceinriktade och omtänksamma.

Vi tar till oss av dina synpunkter på spaavdelningen. När vi i framtiden fräschar upp står en bubbelpool högt på önskelistan.

Önskar dig en fin start på 2020!

Vänliga hälsningar,
all personal genom Jenny, tf.hotellchef

Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Härligt Spa och god mat. Avnjöt en härlig trerätters supé. God frukost och sköna sängar. All glaskonst gör stället verkligen unikt! Ta tid och titta på detta och konsten på hotellrummet. Verkligen ett ställe att rekommendera.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack seglaranna7
JennyBirgersson, Receptionschef på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2019

Hej,
Tack snälla för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme rörande din vistelse hos oss.
Det glädjer mig att höra att allt varit till belåtenhet
Jag ser till att dela dina ord med alla i teamet.

Önskar dig ett gott nytt år och god fortsättning!
Hoppas vi ses igen.

Vänligen,
Tf. hotellchef

Omdömet skrevs 24 december 2019

Ett riktigt bra hotell och med bra spa-bad. Konferenshotell med bra utrustade konferensrum. Bra service och bra mat. Nära till Kosta Outlet . Fina parkeringsmöjligheter och service som förväntat. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Glenndon66

Hej,

Jag vill börja med att tacka för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss.
Det gör mig extra glad att höra att du har haft det bra hos oss och att vi har levererat som vi ska.

Jag hoppas att kunna få välkomna dig tillbaka en annan gång.

Önskar dig en god fortsättning!

Vänligen,
Tf.hotellchef

Omdömet skrevs 7 december 2019

-Fantastisk glaskonst integrerat i hela hotellet! I poolen, baren, väggar, på rummen, på tallrikar, lampor, ja överallt.
-Maten-mycket bra, 4 av 5.
-Service-trevlig personal
-Rummen, bra stl, fräscht, trevlig utsikt.
-Omgivningar-trevliga butiker, prova gärna på glasblåsning!
Minus:
-Att barn får vara i poolområdet 9-13, passar sig absolut inte! Hoppas Ni tar bort det, kraftigt irriterande, de kan åka till badhus med små barn, inte på spa där man vill ha lugn och ro.
-Sängarna var lite hårda.
-Poolbaren bör hottas upp, den var trist och fattig. Titta gärna på Falkenbergs spa för inspiration-så ska det se ut ;)

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Sanna F

Hej Sanna,

Tack för att du tagit dig tiden att recensera din vistelse hos oss.
Det gör mig otroligt glad att läsa att du upplevde personalen som tillmötesgående och trevlig.
Eftersom maten är en otroligt viktig del av en hotellupplevelse känns det också roligt att höra att den föll dig i smaken.

Tack för dina förbättringstips gällande hur vi kan förbättra spaupplevelsen. Idéer och tips är alltid välkommet!

Jag önskar dig ett riktigt gott stundande nyår.

Vänliga hälsningar,
Tf.hotellchef