Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Vilken underbar miljö! Vackra ting överallt både i gemensamma utrymmen och på rummen. Glasbaren är fantastisk, både utsmyckningen och personalen. Maten: restaurangen Linnea är något tråkig i utsmyckningen och paketet med mat som ingick var både bra och dåligt. Förrätt och efterrätt var goda.

Maten i glasbaren är super god, plocktallriken är ett bra tips.
Spa avdelningen är mysig och trevlig. Tänk på att det kan vara mycket folk så välj lite udda tider☺️

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack 604nillao
Susanne P, Marknadskoordinator på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Tack för fint omdöme! Roligt att du uppskattar vår vackra glaskonst som vi är väldigt stolta över. Och vilket bra tips att välja udda tider för spat! :-) Vi tar med oss dina ord, vi arbetar ständigt med att förbättra oss för att ge våra gäster den bästa upplevelsen vi kan. Varmt välkommen tillbaka. Vänligen. Susanne

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Glaskonstnärerna har fått sätta sin prägel på hela hotellet både ute och inne. Hotellrummen är också dekorerade. Vart man vänder blicken finns det något vackert att titta på. Maten fantastisk! God service av samtlig personal.
I spa-avdelningen hade det behövts någon form av begränsning på hur många som får vistas där samtidigt. Det var knökfullt när vi var där tyvärr. Det tar bort den mysiga stämningen som förvandlas till badhuskänsla i stället.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Elisabeth_storp

Tack Elisabeth för ett fantastiskt omdöme! Vad roligt att du - liksom vi- älskar och uppskattar glaskonsten. Vi hoppas att vi kan göra dig ännu mera nöjd efter utbyggnationen av vårt spa. Varmt välkommen tillbaka. Vänligen, Susanne

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Har varit kosta ungefär 11-12 gånger sedan jag var barn(!) och man tröttnar aldrig.

Det positiva
-fantastiskt avkopplande
-underbart spa
-mycket fint gym
-otroligt fina rum
-tyst under natten
-mycket bra mat/frukost
-härlig atmosfär där glaset står i fokus
-spaet som sagt är bara det värt ett besök, en av de bästa i Sydsverige enligt mig.

Det lite mer negativa
-spaet kunde varit större eftersom det är så bra(!)

Bodde här: februari 2018
Tack Leo H

Tack snälla Leo för ett fantastiskt omdöme! Vi står inför en utbyggnation av spat och hoppas att vi kan göra dig ännu mera nöjd efter det. Vänligen, Susanne Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Att vintern gjorde omtag förändrar inte känslan i vårt första besök. Underbart SPA, hjälpsam positiv personal. Rummen är en skönhetsupplevelse där inget har sparats nör det gäller bekvämlighet, komfort och design. Hit återvänder vi. Prisvärt.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Olle S
Susanne P, Informationsansvarig på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Tack för det fantastiska omdömet! Roligt att höra att ni har haft en fin upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka. Vänliga hälsningar, Susanne Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Avkoppling i lugn miljö med vacker konst att titta på. Möjligheten att välja på bassänger både inomhus och utomhus gjorde upplevelsen 100%-ig. Därtill ett läckert smörgåsbord med god mat gjorde besöket extra minnesvärt.

Bodde här: december 2017
Tack GunillaM90
Ulrica O, Hotelldirektör på Kosta Boda Art Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Roligt att ni uppskattade konsten på hotellet! Vänligen Ulrica Olsson Hotel manager