Priceline
Trip.com
Travelocity
Omdömet skrevs 10 maj 2021 från mobil enhet

Vi åkte hit för att fira vår bröllopsdag. Det gjorde vi helt rätt i. Vi bokade hundrum så vi kunde ta med vovven. När vi kommer finns det mat-/vattenskålar, mat och hundsäng. Helt underbart!

Vi hade bokat middag med vinpaket och det var en helt magisk middag. Jättetrevlig personal som gjorde vi kände oss väl omhändertagna.
Frukosten hade allt man kan önska sig. Där fanns ALLT.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack carelijoh
Omdömet skrevs 5 maj 2021 från mobil enhet

Rymligt bekvämt rum. Trevlig personal. Lugn o rogivande miljö. En av de bästa måltider jag ätit var där på slottet. Det ligger granne med en fin golfbana så nästa gång så får jag boka in mig. Frukosten var också den av bra klass. Rymligt med högt i tak men men inredningen skulle behöva dammas av.

2  Tack Tommy T
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Vi kan glatt konstatera att ledningen tagit till sig tidigare kritik. Vi har bara gott att säga om första intrycket, service, rum, gemensamma utrymmen, frukost och inte minst den 4-rätters vi åt under kvällen! Personalen hörsammade önskemål, och kunde sina saker väl. Om vi måste hitta något att förbättra så hade vi, som historieintresserade, önskat en folder för att läsa de olika anekdoterna om rummen och platsen. Vi åkte långt, och det var det värt! Tack till Er alla!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack midletontm
Omdömet skrevs 16 april 2021

Trevligt slott med spännande historia, varje rum är unikt, maten förstklassig och servicen fantastisk.Är du historiskt intresserad finns Västergötlands mångtusenåriga historia inom räckhåll. Spelar du golf finns en fin bana inom gångavstånd Personalen är ytterst tillmötesgående och kommer att hjälpa dig med alla önskemål. I källaren finns bastu och ett litet gym. Ta med din käresta eller familj för en trevlig weekend.

Tack martinbredberg
Victoria Johansson, General Manager på Bjertorp Slott, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2021

Tack Martin för ert besök och den fina feedbacken du gett oss på slottet. Extra kul att du är intresserad av den lite dolda skatt av kulturhistoria som finns i området. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till oss.

Bästa hälsningar
Victoria Johansson

Omdömet skrevs 10 april 2021

Har varit där några gånger och återvänt då det varit bra. Denna gången kändes det som standarden hade gått ner avsevärt, tyvärr.
Varken välkomstfikat eller de 6 rätterna på kvällen, va något att hurra över. Frukosten va okej.
Ingen ventilation på rummet.
Trevlig personal dock.

Summa summarum; besvikna

Tack Tobias111222

Hej Tobias, tack för er viktiga feedback som är så viktig för oss att få ta del av. Vi är glada att ni besökt oss fler gånger och samtidigt väldigt trist att ni blev besvikna på främst restaurangbesöket denna gång. Ber om ursäkt för att vi inte lyckats bättre. Kontaktar dig personligen via din mailadress. Åter igen stort tack för att du ger oss feedback.

Varma hälsningar
Victoria