Omdömet skrevs 5 mars 2018

Hit åker vi gärna igen. Maten och personalen var fantastisk. Rummen var mysiga och välstädade. Fint inredda. Sängarna var lite för mjuka för våran del. Restaurangen och baren var av hög klass och receptionspersonalen gjorde allt för att vi skulle trivas.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 720marief
Victoria J, Hotelldirektör på Bjertorp Slott, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Tack för era fina kommentarer och att ni uppskattar teamet som alltid vill ta hand om er som våra gäster. Välkommen ofta.

Omdömet skrevs 5 mars 2018

En härligt lugn och gemytlig miljö med god mat och fantastisk frukost. En oas på vägen mellan Stockholm och Göteborg, väl värt att stanna till vid på genomresa eller för en stunds rekreation. Prova gärna en annorlunda champagne eller vin från den fina vinlistan.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack LenaStrmberg

Tack Lena för ert fina omdöme och feedback efter er vistelse hos oss på Bjertorp Slott. Kul att ni uppskattar slottet och möjligheten till en stunds rekreaktion. Välkommen att stanna till nästa gång igen.

Omdömet skrevs 18 februari 2018

Vi har bott hos er flera gånger och det blir alltid fel på matbeställningen. För att köket skall kunna förbereda bra alternativ är vi noga med att informera, muntligt och skriftligt, om avvikande kost i samband med bokningen. Trots att vi även påminner vid sittningen blir det fel och tallrikarna får gå tillbaka till köket och situationen räddas upp med mindre bra alternativ. Sist fick jag en klick potatispuré med typ purjolök till rätt nummer två. Frukosten kunde bli bättre genom att övervaka att det finns mat och tallrikar i buffén. Fick påtala flera gånger att det saknades på borden.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack jala13jala

Tack för ert fina omdöme och viktiga feedback ni ger oss. Ber om ursäkt för att vi misslyckats vid som du beskriver flertalet tillfällen i kommunikationen om er matbeställning. I tillägg vill jag be om ursäkt att vi inte lyckats fylla på frukosten kontinuerligt. Det är inte i linje med vår målsättning på kvalité i vårt värdskap. Vi tar till oss detta och jag tackar åter för att ni hjälper oss att bli bättre.

Omdömet skrevs 29 januari 2018

En perfekt minisemester. Fantastisk miljö och superupplevelse i sin helhet! Vi som firade 10-årsdag åt en 6-rätters slottsmiddag med ett passande vinpaket till. Ingenting kan vi klaga på. Man kände sig lite som prins och prinsessa :)

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Emelie Å
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Kunde inte varit bättre, en fantastisk vistelse med underbar mat och dryck. Kökets kompetens när det kommer till maten är utmärkt och vad gäller kompetensen om drycken är den unik.
Hela miljön är magisk

Datum för vistelsen: januari 2018