Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Helt underbart... Vackert.....God mat och fin service.....Fina omgivningar....Lugn och ro....Fint med inredning och blommor....En fantastisk frukost.....och trevligt eftermiddagskaffe....Härliga dusch och hudvårdsprodukter

Tack 204evyr
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Min familj och jag hade bokat ett bord här på Bjertorp Slott för en bättre lunch och jag lovar - det var det verkligen. Vi beställde Varmrökt lax med brynt smör och Roastbiff med en potatissallad med färskpotatis. Underbart gott.
Servis och mat helt i yppersta klass och jag kan absolut rekommendera Bjertorp Torp.

Vi hade sen en liten rundvandring på själva slottet och det är så vackert samt att att man verkligen känner historien i väggarna.

Tack FLorentsen
Omdömet skrevs 18 juni 2017

En härlig atmosfär kände nästan historiens vingslag. Välkomnade atmosfär mycket trevlig personal.Maten var helt ljuvlig och väldigt trevligt personal som presenterade den på ett proffsigt sätt. Frukosten super.

1  Tack 896gertrud_
Omdömet skrevs 18 juni 2017

Mycket hög standard på helhetsintrycket. Maten är utöver det vanliga och håller hög klass och slottsmiljön gör att man vill vara kvar en stund och reflektera dvs. man har inte bråttom där ifrån. Kan varmt rekomendera att göra ett besök även om det bara är över en lunch eller middag.

Tack MrViper2017
Omdömet skrevs 14 juni 2017

Slotten var vackert, maten var fantastisk och personalens betjäning var utmärkt.
Jag och min fästman valde paketet "Kär på slotten", det är ett ganska dyrt paket men man får vad man betalar för. Jag rekommenderar det för alla par.

Tack Jenifer S