Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Vi tre vuxna sökte boende för en natt i Bergslagen och hamnade på detta brukshotell som visade sig vara en fullträff. Värdparet ordnade rum till oss på bästa sätt utifrån våra behov. Vi bodde i jättefina rum i huvudbyggnaden. Efter en god frukost med hembakat bröd och gott kaffe fick vi tips att köra efter Husbyringen när vi skulle åka vidare. Rundan ger fina naturupplevelser i historisk miljö. Vi gillade verkligen Silfhytteå som är bästa tänkbara fikaställe vid fint väder.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack fransbacke
Carina Wåhlin, Hotelldirektör på Långshyttans Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för omdömet och varmt välkomna tillbaka. Carina och Bengt

Omdömet skrevs 2 mars 2020

Vi kan verkligen rekommendera Långshyttans brukshotell med det engagerade värdparet som gav oss så god mat - trerättersmiddagen var helt superb och frukosten alldeles utmärkt. En trevlig och personlig atmosfär där man kan koppla av och "bara vara".

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack waldenstromk

Tack för ert fina omdöme o välkomna tillbaka.
Carina och Bengt

Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

Rummen var helt ok, det fanns det man behövde. Hela hotellet andades historia och kanske har det haft sina glansdagar när bruket gick som bäst.
Trots det är det ett riktigt bra hotell.
Raggmunken och fläsket är det absolut bästa jag någonsin ätit i den rätten! Fem plus på den.
Frukosten också bra, där hade man kunnat önska äggröra eller gröt av något slag för att få med en varm rätt.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 765christern

Tack för imdömet. Vi är flexibla när det gäller frukosten. Om du hade sagt till hade vi ordnat detta. Vänligen Carina och Bengt

Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Ett hotell på en bruksort som drivs av ett fantastisk värdpar. En vistelse som man ta med sig. Tack Bengt o Carina för en fin upplevelse hos Er

Det kommer bli fler gånger hos dom, kan verkligen varmt rekommendera detta.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack connye980
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Härligt och personligt bemötande av de fantastiskt trevliga och drivna entreprenörerna! Charmigt hotell som de lagt ner sin själ i. Vacker festvåning och härligt rogivande miljöer. Trots att vi var de enda gästerna stod frukosten uppdukad till oss med lokalproducerade produkter och nybakat bröd.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Jaana71