Travelocity
Orbitz.com

Vi blev varmt mottagna på lördagseftermiddagen och visade till vårt rum. Rummet var vackert och mysigt inrett. Gillade den sköna äldre romantiska stilen. Supén serverades vid 17 och efter att vi blev visade till bords så började en riktig fest. Det var fine dining på ett ödmjukt och varmt sätt. Förutom att det var helt magiskt vackert och väldigt gott. En av oss var vegetarian och åt den veganska supén som var lika imponerande och höll samma höga klass. Miljön är nästan magisk och personalen tar verkligen hand om gästerna. Jag kan verkligen rekommendera ett besök.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack JoakimA210
Sanni Schalander, Ägare på Wedevågs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Joakim varmt tack för din fina feedback!
Hoppas vi ses snart igen!
Bästa hälsningar Sanni och Per

Omdömet skrevs 2 maj 2021

Ett underbart trevligt bemötande av både personal och värdparet. Maten är vackert presenterad och av hög kvalitet. Herrgårdens historiska miljö är respektfullt bevarad och omsorgsfullt renoverad. Frukosten som är serverad vid bordet skapar ett perfekt avslut på vistelsen. Tack för att vi fick uppleva detta igen!

Rumstips: sviten är fantastisk och mycket prisvärd
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 9 357

Hej tack snälla för fint omdöme på återseende!
Varma hälsningar Sanni och Per

Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Fantastisk service och bemötande! Vi åt påsksupén som var en smakupplevelse i nivå med ex Fotografiska, helt otroligt! Ett fint dygn avslutades med ett vackert coronasäkert dukat frukostbord där inget saknades :)

Tack spangis
Sanni Schalander, Ägare på Wedevågs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2021

Hej tack snälla för ditt fina omdöme, det värmer

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Vi firade påsk på Wedevågs herrgård med ”påskpaket inklusive spa”.

Vi välkomnades i receptionen en mycket varm och mysig miljö. Efter incheckning blev vi visade till ett härligt rum i flygeln. När det var dags för utespa blev vi hämtade och eskorterade till badet där vi njöt av bubblor i både bad och glas.

Middagen bestod av åtta helt fantastiska rätter med påskanknytning. Kocken Robin bjöd på en kulinarisk resa som vi sent kommer att glömma.
Bra rum med bra sängar gav oss en skön natts sömn. Vistelsen avslutades med en frukost som var i klass med middagen.

Personalen agerade mycket proffsigt och vi kände oss väl omhändertagna hela tiden.

Henrik o Maria

Tack 999_Henrik

Hej hjärtligt tack för fin och utförlig recension
Bästa hälsningar Sanni och Per med personal

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Vi stannade en natt i ett sagolikt rum med vacker utsikt. Maten var av väldigt hög klass, personalen var trevliga och mycket proffsiga och vi blev helt klart imponerade! Det fanns en stark känsla för detaljer och service som genomsyrade hela upplevelsen. Vilken pärla!

Tack carin_reser

Hej det glädjer oss mycket att få så fin feedback! Tack