“Usel service och sushi. Ät INTE här.”

Linde Grill Och Sushibar
Rankad som nr 20 av 21 Restauranger i Lindesberg

En av de sämre sushi jag ätit. Personen i kassan som möjligtvis också är ägaren verkar helt ha tappat kärleken till sitt yrke, om han någonsin haft någon.

Servicen är sämre än de flesta ställen.

Den enda rimliga förklaringen till att den här restaurangen överlevt är att det inte finns någon annan sushirestaurang i stan.

Har dock noterat att det kommer öppna en ny uppe på Kungsgatan. Om den här restaurangen vill överleva måste de öka kvaliteten på mat och service rejält.

Datum för besöket: februari 2021
Tack jonasm827

Omdömet skrevs 23 december 2020

Jag var där och skulle handla mat. Det ska vara öppet kl 12 på Lördagar, så jag gick dit till kl 12. Jag försöker öppna dörren in till sushibaren och det är helt stängt, fast det är ljust och ser öppet ut. Jag knackar då på dörren och vill in.
Jag ser då hur ägaren kommer ut från baksidan utav restaurangen och han bara stirrar på mig, jag vinkar och drar i dörren så att han ska fatta att det är låst. Det enda han gör då är att stirra på mig (helt död i blicken) och visa ett finger. Han visar ett pekfinger, fattar då att han menar att de öppnar kl 1, men jag är ju hungrig, så jag går och handlar en pizza på Milano istället.

Värdelöst ställe! Har försökt att handla där flera gånger men kommer på mig själv att det är helt lönlöst. Helt sinnessjukt att man har en resturang där man ej vill att sin mat ska sälja.

Datum för besöket: december 2020
Tack Adam A
Omdömet skrevs 11 juli 2020

Jag kom in till resturangen och möttes av en otrevlig blick. Jag och min syster skulle beställa mat. Vi båda ville ha en vegetarisk sushi. Mannen i kassan var inte alls tillmötelsegående. Vi försökte förklara att vi inte ville ha någon form av fisk alls i sushin - vilket inte har varit något problem någonsin när vi har beställt från andra ställen. Han mumlar något till svar och var inte alls trevlig i tonen. Man kände sig bra besvärlig som kund.

Han kom inte ens fram och serverade sushin till oss, utan han sa bara ”varsågod” och ställde maten vid sidan av kassan. Och vi hade även beställt en stor sjögräs vilket han aldrig kom fram med. Han satt och pratade i telefon. Vi frågade om vår sjögräs. Och han kollade på oss med en väldigt irriterad blick. Bad inte ens om ursäkt.
Så sjukt dålig service och betéende!!! Inte ens ett hej eller någon som helst form av trevligt bemötande.

Nu till själva maten - vi tog miso soppa och den var extremt saltad. Alla sushi bitarna föll isär. Riset var smaklöst och föll isär.

Ett tips - ÄT ALDRIG HÄR

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Hatelindesushi
Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Fruktansvärt otrevlig personal och väldigt dålig kvalitet på laxen. Rullarna är slarvigt gjorda men i övrigt stora bitar

Datum för besöket: juni 2020
Tack X4902KFemmas
Omdömet skrevs 25 maj 2020

jag vet inte för att jag har aldrig varit där men jag ska vara där nästa väcka
vi få se men jag tror att den är god + jag gillar japanskt mat

Datum för besöket: maj 2020
Tack BTSXARMY2013jumana

Resenärer som tittade på Linde Grill Och Sushibar tittade också på

Lindesberg, Örebro län

Besökt Linde Grill Och Sushibar? Berätta vad du tyckte!